Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 17:33Härligt jobbat (t+) 🙂
Nästa år tycker jag du ska sikta på att närma dej 17 blankt
Härligt jobbat (t+) 🙂
Nästa år tycker jag du ska sikta på att närma dej 17 blankt
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 11:45Ska kämpa för det Niklas 🙂
Ska kämpa för det Niklas 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 15:40(t+)
Riktigt kul att läsa om allas prestationer! GRATTIS!!
(t+)
Riktigt kul att läsa om allas prestationer! GRATTIS!!
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 18:53Grattis...Starkt jobbat!
Varför började jag?
Det var naturligt att följa med pappa ut i löpspåret, skidspåret...eller ta en cykeltur. I alla fall så rörde jag på mig utan att jag tänkte att jag var tvungen till det. Det var roligt helt enkelt!
Det var
Grattis...Starkt jobbat!
Varför började jag?
Det var naturligt att följa med pappa ut i löpspåret, skidspåret...eller ta en cykeltur. I alla fall så rörde jag på mig utan att jag tänkte att jag var tvungen till det. Det var roligt helt enkelt!
Det var
Quote from Catharina Brattlin on 1 December 2011, 19:27Vilken underbar läsning! 😀
Sommaren 2006 träffade jag på en klasskamrat sen grundkolan som berätttade att hon hade börjat springa långdistans. Hon, som inte alls hade varit den sportiga och vältränade typen förrut! Det hon berättade om träningspassen, l
Vilken underbar läsning! 😀
Sommaren 2006 träffade jag på en klasskamrat sen grundkolan som berätttade att hon hade börjat springa långdistans. Hon, som inte alls hade varit den sportiga och vältränade typen förrut! Det hon berättade om träningspassen, l
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 21:26inledde min karriär som motionslöpare med att springa två sjöar runt i Sundbyberg tillsammans med min far. Det var i början på 1980-talet... vilket innebär att jag, liksom Totteman, har hållt igång i 30 år. Jag tycker att det är minst lika kul nu som det
inledde min karriär som motionslöpare med att springa två sjöar runt i Sundbyberg tillsammans med min far. Det var i början på 1980-talet... vilket innebär att jag, liksom Totteman, har hållt igång i 30 år. Jag tycker att det är minst lika kul nu som det
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 21:37För ungefär 5 år sedan, när jag var 46 år, satte jag min fot för första gången i ett gym - efter att ha gått på grupp-pass sedan jag inledde min konvertering från lönnfet soffpotatis i 40-årsåldern. Kikade på löpbandet och blev lite nyfiken på hur det sku
För ungefär 5 år sedan, när jag var 46 år, satte jag min fot för första gången i ett gym - efter att ha gått på grupp-pass sedan jag inledde min konvertering från lönnfet soffpotatis i 40-årsåldern. Kikade på löpbandet och blev lite nyfiken på hur det sku
Quote from Elias Engqvist on 1 December 2011, 21:41För c:a 34 år sen snackades det om löpning i fikarummet på jobbet. Jag höll på med Jujutsu på den tiden men tyckte det lät kul med löpning så jag började springa med ett par jobbkompisar och på den vägen är det...
För c:a 34 år sen snackades det om löpning i fikarummet på jobbet. Jag höll på med Jujutsu på den tiden men tyckte det lät kul med löpning så jag började springa med ett par jobbkompisar och på den vägen är det...
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 22:04Förlåt mig, men Kristina, har DU varit lönnfet?!?! Det kan jag knappt föreställa mig. Jag är mäkta imponerad!! Då finns det hopp för mig med kanske 🙂
Förlåt mig, men Kristina, har DU varit lönnfet?!?! Det kan jag knappt föreställa mig. Jag är mäkta imponerad!! Då finns det hopp för mig med kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 22:17Vintern 2000 började jag träna löpning inför Göteborgsvarvet 2001, mitt allra första lopp. Kombinationen av alldeles för lite träning och en riktigt varm vårdag, gjorde att jag helt enkelt bara tog mig runt. Jag hade tokont i knän och leder sista biten oc
Vintern 2000 började jag träna löpning inför Göteborgsvarvet 2001, mitt allra första lopp. Kombinationen av alldeles för lite träning och en riktigt varm vårdag, gjorde att jag helt enkelt bara tog mig runt. Jag hade tokont i knän och leder sista biten oc