Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 08:35>Men de var skittrevliga, ja så trevliga så de var sällsynta
Där har du makarna Wilk/Team Wilk i ett nötskal> ett annat långlopp strax efter men det gick ännu sämre med en värme kvav som i en bastu
Där har du Hornstull - Järna i ett nötskal (senaste två
>Men de var skittrevliga, ja så trevliga så de var sällsynta
Där har du makarna Wilk/Team Wilk i ett nötskal
> ett annat långlopp strax efter men det gick ännu sämre med en värme kvav som i en bastu
Där har du Hornstull - Järna i ett nötskal (senaste två
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 08:50Jag har alltid varit en löpare. I sinnet. Jag har däremot aldrig gillat löpträning.. Jag vet att det inte går ihop riktigt, men har faktiskt alltid haft sugen efter löpträning och tänkt att det skulle vara så jäkla roligt. Men så fort jag kommit ut i spår
Jag har alltid varit en löpare. I sinnet. Jag har däremot aldrig gillat löpträning.. Jag vet att det inte går ihop riktigt, men har faktiskt alltid haft sugen efter löpträning och tänkt att det skulle vara så jäkla roligt. Men så fort jag kommit ut i spår
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 18:26Jag åkte av en häst då jag var 14, år 2000, och bröt ryggen. Efter 3 månader med gips och korsett finns fortfarande en 18 graders felställning på en ryggkota. Läkaren jag hade sa att om jag inte tränar så kommer det medföra ryggproblem senare i livet.
Av
Jag åkte av en häst då jag var 14, år 2000, och bröt ryggen. Efter 3 månader med gips och korsett finns fortfarande en 18 graders felställning på en ryggkota. Läkaren jag hade sa att om jag inte tränar så kommer det medföra ryggproblem senare i livet.
Av
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 10:27Vad ska man säga. Höll på att bryta ihop totalt när mitt ex lämnade mig för snart två år sedan. Efter en månads vacuum började jag springa (för att fokusera på något annat, dra nytta av glädjeendorfiner och känna att något var "mitt" som ingen kunde ta if
Vad ska man säga. Höll på att bryta ihop totalt när mitt ex lämnade mig för snart två år sedan. Efter en månads vacuum började jag springa (för att fokusera på något annat, dra nytta av glädjeendorfiner och känna att något var "mitt" som ingen kunde ta if
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 13:56Precis som Tispe har jag en hund att skylla på. Och precis som Tispe sörjer jag min första löparkompis - den kastrerade löptiken Tania fick gå till den slutliga vilan för tre veckor sedan och det känns fruktansvärt tomt. Tack och lov hade hon inte sprungi
Precis som Tispe har jag en hund att skylla på. Och precis som Tispe sörjer jag min första löparkompis - den kastrerade löptiken Tania fick gå till den slutliga vilan för tre veckor sedan och det känns fruktansvärt tomt. Tack och lov hade hon inte sprungi
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 14:01OT: Vilka hundraser är bra på marathonträning? Vi har en terrier (Borderterrier) och den kan visst springa de dagar den har lust, men de sammanfaller sällan med de dagar någon annan har lust.Någon som tränar mycket med terriers?
OT: Vilka hundraser är bra på marathonträning? Vi har en terrier (Borderterrier) och den kan visst springa de dagar den har lust, men de sammanfaller sällan med de dagar någon annan har lust.Någon som tränar mycket med terriers?
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 18:26Började löpträna på högstadiet för att förbättra mitt maxtest (2 km så snabbt som möjligt) till gång 2 någon månad efter det första, blev tredje bästa tjej och upptäckte att det inte bara var roligt att springa efter en boll 🙂
Började löpträna på högstadiet för att förbättra mitt maxtest (2 km så snabbt som möjligt) till gång 2 någon månad efter det första, blev tredje bästa tjej och upptäckte att det inte bara var roligt att springa efter en boll 🙂