Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 22:22Samma som Kristina här! Regelbunden löpning sedan 2007 pga att jag hade en knäskada...tänkte att jag skulle råda bot på den och även min lönnfethet 😀 Båda problemen är borta om man säger så! Mitt förra motto var ont ska med ont fördrivas och det håller j
Samma som Kristina här! Regelbunden löpning sedan 2007 pga att jag hade en knäskada...tänkte att jag skulle råda bot på den och även min lönnfethet 😀 Båda problemen är borta om man säger så! Mitt förra motto var ont ska med ont fördrivas och det håller j
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 22:42Har alltid tränat även om jag började med löpning som huvudträning efter min cancer. När jag 2002 skulle träna upp mig efter behandlingen så upptäckte jag att cellgifterna hade gjort att jag fick ont överallt i kroppen. Så jag började löpträna 5 km två gå
Har alltid tränat även om jag började med löpning som huvudträning efter min cancer. När jag 2002 skulle träna upp mig efter behandlingen så upptäckte jag att cellgifterna hade gjort att jag fick ont överallt i kroppen. Så jag började löpträna 5 km två gå
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 06:36Fredrika: Absolut har jag det! Jag vägde ca 17 kg mer än idag och hade inte ett endaste litet muskelfiber i kroppen tror jag. 😉 När jag började träna i januari 2001 var jag så klenbent att jag inte orkade jogga runt i gympasalen på uppvärmningen så jag
Fredrika: Absolut har jag det! Jag vägde ca 17 kg mer än idag och hade inte ett endaste litet muskelfiber i kroppen tror jag. 😉 När jag började träna i januari 2001 var jag så klenbent att jag inte orkade jogga runt i gympasalen på uppvärmningen så jag
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 08:51Sålde mina hästar fick tränings abstinens,då var jag 40år. Nu är jag 45 det är först på sitsa året jag tränat mer målmedvetet har gjort tjej klassikern. Tränar för det är roligt och mår så bra i kroppen efteråt. Vågar inte tänka på vilken vikt jag skulle
Sålde mina hästar fick tränings abstinens,då var jag 40år. Nu är jag 45 det är först på sitsa året jag tränat mer målmedvetet har gjort tjej klassikern. Tränar för det är roligt och mår så bra i kroppen efteråt. Vågar inte tänka på vilken vikt jag skulle
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 09:06För att det blev så långtråkigt att gå!
Jag gillar att promenera, t.ex. i skog och mark, i spåret hemmavid och i allmänhet som transport. Har alltid tänkt om mig själv att löpning inte är min grej, att jag inte "kan" springa. Men nu när jag vill viktmins
För att det blev så långtråkigt att gå!
Jag gillar att promenera, t.ex. i skog och mark, i spåret hemmavid och i allmänhet som transport. Har alltid tänkt om mig själv att löpning inte är min grej, att jag inte "kan" springa. Men nu när jag vill viktmins
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 09:37Svårt att säga när jag började.
Minns att jag sprang med min pappa i elljusspåret i 7-8 års åldern, började igen i 14-15 års åldern och mer ihärdigt då jag var 18 år och behövde gå ner några kilo. Sprang i många år men gjorde några års uppehåll pga knäpro
Svårt att säga när jag började.
Minns att jag sprang med min pappa i elljusspåret i 7-8 års åldern, började igen i 14-15 års åldern och mer ihärdigt då jag var 18 år och behövde gå ner några kilo. Sprang i många år men gjorde några års uppehåll pga knäpro
Quote from Bjarne Lewin on 2 December 2011, 10:31Jag hade punktis, punktis på bilen, punktis på cykeln och till och med punktis på skottkärran. Jag visste inte hur jag skulle ta mig till gruppträningen och någon svarade "spring dit", så jag sprang. Det belv några löpturer till gymet, och några löpturer
Jag hade punktis, punktis på bilen, punktis på cykeln och till och med punktis på skottkärran. Jag visste inte hur jag skulle ta mig till gruppträningen och någon svarade "spring dit", så jag sprang. Det belv några löpturer till gymet, och några löpturer
Quote from Funbeat user on 3 December 2011, 15:42Jag konditionstrände över huvud taget inte alls under min "uppväxt". När mina två barn var små så började jag dra på mej dom lömska sambo-kilona. Vågen darrade på +90 kg och jag knöt näven i byxfickan och led och tänkte "Nån dag ska jag börja träna..." At
Jag konditionstrände över huvud taget inte alls under min "uppväxt". När mina två barn var små så började jag dra på mej dom lömska sambo-kilona. Vågen darrade på +90 kg och jag knöt näven i byxfickan och led och tänkte "Nån dag ska jag börja träna..." At
Quote from Funbeat user on 3 December 2011, 15:55@Peter
Tack för den. Läste om det två gånger och rös lite. Otroligt sporrande för mg som ännu inte ens kommit till motionärsstadiet!IMPAD!!! 😀
@Peter
Tack för den. Läste om det två gånger och rös lite. Otroligt sporrande för mg som ännu inte ens kommit till motionärsstadiet!
IMPAD!!! 😀
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 04:25Jag har egentligen börjat två gånger...Först en gång för två och ett halvt(?) år sedan då min hund fortfarande levde och grejen är den att min hund och jag var ute flera timmar per dag och promenerade, gick spår, tränade lydnad etc men sen kom jag på att
Jag har egentligen börjat två gånger...Först en gång för två och ett halvt(?) år sedan då min hund fortfarande levde och grejen är den att min hund och jag var ute flera timmar per dag och promenerade, gick spår, tränade lydnad etc men sen kom jag på att