Quote from Guest on 16 February 2009, 08:44Hej Bullen,
Jag har ett litet problem, och vilka är det man bör fråga om inte ni på löpningssektionen 😉 När jag powerwalkar / joggar nu så skaver något (vet inte om det är byxkanten eller kalsongerna) in i ljumsken så det blir ett liiiitet litet öppet
Hej Bullen,
Jag har ett litet problem, och vilka är det man bör fråga om inte ni på löpningssektionen 😉 När jag powerwalkar / joggar nu så skaver något (vet inte om det är byxkanten eller kalsongerna) in i ljumsken så det blir ett liiiitet litet öppet
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 08:54Eller så kletar du bara lite vaselin där om det nu skavar.
Eller så kletar du bara lite vaselin där om det nu skavar.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:00Nu är jag ju ingen kille, men min spontana reaktion är att du kanske borde prova boxerkalsonger, alltså med lite ben så att du inte har någon kant precis i ljumsken.
Nu är jag ju ingen kille, men min spontana reaktion är att du kanske borde prova boxerkalsonger, alltså med lite ben så att du inte har någon kant precis i ljumsken.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:02Nån annan modell på kallingar + en tub Helosan från Apoteket.
Nån annan modell på kallingar + en tub Helosan från Apoteket.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:03Fia-Lotta, jag rekommenderar tvärtom: kallingar som håller juvelerna på plats så att de inte skaver mot ljumsken/låret.
Fia-Lotta, jag rekommenderar tvärtom: kallingar som håller juvelerna på plats så att de inte skaver mot ljumsken/låret.
Quote from Magnus Gelang on 16 February 2009, 09:03Ja Fia-Lotta heter ju Hurtbulle och jag heter bullen71 och mitt tips är också boxerkalsonger,,,,,och eftersom du skrev Hej Bullen så måste ju Fia-Lotta och jag sitta inne med de rätta svaren eller hur 😉
Nej men seriöst så tänkte jag också på att du kansk
Ja Fia-Lotta heter ju Hurtbulle och jag heter bullen71 och mitt tips är också boxerkalsonger,,,,,och eftersom du skrev Hej Bullen så måste ju Fia-Lotta och jag sitta inne med de rätta svaren eller hur 😉
Nej men seriöst så tänkte jag också på att du kansk
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:05Aha, funkar det så - jag har ju som sagt ingen "juvel-erfarenhet". Men det finns ju riktigt tighta boxerkalsonger som jag trodde funkade även som "juvel-bh".
Aha, funkar det så - jag har ju som sagt ingen "juvel-erfarenhet". Men det finns ju riktigt tighta boxerkalsonger som jag trodde funkade även som "juvel-bh".
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:17Funktionsunderkläder är bäst men ger hål i plånboken i stället. Fördelen jämfört med vanliga bomullsboxers är dock stor för att inte säga avgörande.
Funktionsmaterialet i kallingarna ventilerar ut fukten (bomull absorberar den) och de är sydda så att in
Funktionsunderkläder är bäst men ger hål i plånboken i stället. Fördelen jämfört med vanliga bomullsboxers är dock stor för att inte säga avgörande.
Funktionsmaterialet i kallingarna ventilerar ut fukten (bomull absorberar den) och de är sydda så att in
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:37Tackar! Det är boxerkalsonger jag använder idag (tror benen scrollar upp sig och lägger sig uppe i ljumsken, och skaver).
Funktionsunderkläder låter intressant, 200 kr är det värt att komma igång igen! Ska spana på Stadium kanske efter kneget... Kanske
Tackar! Det är boxerkalsonger jag använder idag (tror benen scrollar upp sig och lägger sig uppe i ljumsken, och skaver).
Funktionsunderkläder låter intressant, 200 kr är det värt att komma igång igen! Ska spana på Stadium kanske efter kneget... Kanske
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 10:45Tycker de flesta kallingar helt i syntetiska material funkar bra. Bara att leta runt och kolla in tvättlappen, allt som inte är bomullsbemängt kan vara värt ett försök - och normalt klarar man sig avgjort billigare än 200 kronor paret.
Tycker de flesta kallingar helt i syntetiska material funkar bra. Bara att leta runt och kolla in tvättlappen, allt som inte är bomullsbemängt kan vara värt ett försök - och normalt klarar man sig avgjort billigare än 200 kronor paret.