Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 15:12Mustafa ”Musse” Mohame kör barbacka.
Mustafa ”Musse” Mohame kör barbacka.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 15:37Edit: länken fungerade inte som tänkt
"Bareback is a slang term to describe acts of unprotected sex (i.e. without the use of a condom). The origin of the term is by analogy to riding a horse without a saddle."
Wikipedia
Edit: länken fungerade inte som tänkt
"Bareback is a slang term to describe acts of unprotected sex (i.e. without the use of a condom). The origin of the term is by analogy to riding a horse without a saddle."
Wikipedia
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 16:37Typ brokeback mountain?
Typ brokeback mountain?
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 16:51Kanske det.
Kanske det.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 17:18Skall vara en kärring mot strömmen och berätta att de enda kalsingar jag fått skav av är Craft funktionsboxer. Windstopperboxern däremot går utmärkt.
Men jag har en gräns på 30 km eller över då jag oljar in mig.
Jag har kört flera år med massor av olik
Skall vara en kärring mot strömmen och berätta att de enda kalsingar jag fått skav av är Craft funktionsboxer. Windstopperboxern däremot går utmärkt.
Men jag har en gräns på 30 km eller över då jag oljar in mig.
Jag har kört flera år med massor av olik
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 17:31Jag tar dom kallingar som ligger rena i lådan...å blir det mer än 21 km så åker Vaselinet fram..fast där är det mest för armvecket och bröstvårtornas skull å att byta fillingar hjälper troligen inte där.:-)//Kjell.
Jag tar dom kallingar som ligger rena i lådan...å blir det mer än 21 km så åker Vaselinet fram..fast där är det mest för armvecket och bröstvårtornas skull å att byta fillingar hjälper troligen inte där.:-)//Kjell.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 18:10Aha! Jag anar vi har en språk/generationsskillnad här ...
För mig är ett par boxer-kalsonger ett par som är sydda i icke-elastiskt tyg, och hänger o fladdrar löst om benen. Precis som boxares shorts, sällsynt med boxare i tajta kortbrallor. Till skilln
Aha! Jag anar vi har en språk/generationsskillnad här ...
För mig är ett par boxer-kalsonger ett par som är sydda i icke-elastiskt tyg, och hänger o fladdrar löst om benen. Precis som boxares shorts, sällsynt med boxare i tajta kortbrallor. Till skilln
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 18:15Du kanske ska testa empiriskt med - utan boxer, med - utan rakning, med - utan pung och göra en liten matris?
Du kanske ska testa empiriskt med - utan boxer, med - utan rakning, med - utan pung och göra en liten matris?
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 19:02Åsså klagar ni på singelgruppen! Den här grafiska juvel-genomgången har vi inte varit i närheten av där. Än... (H)
Åsså klagar ni på singelgruppen! Den här grafiska juvel-genomgången har vi inte varit i närheten av där. Än... (H)
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 19:06Kan inte se några klagomål på singelgruppen.
Man måste behandla sina juveler med kärlek.
Kan inte se några klagomål på singelgruppen.
Man måste behandla sina juveler med kärlek.