Quote from Fredric Lagerström on 16 February 2009, 10:49Ja absolut. Jag köpte syntetboxers på Ullared för ett tag sedan. Pris: Sub 50 SEK.
Ja absolut. Jag köpte syntetboxers på Ullared för ett tag sedan. Pris: Sub 50 SEK.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 10:53Aaaah,. då är jag med. Det är bomullen som är boven i dramat? Yes, då ska jag smita iväg och tjacka lite syntetgrejer! Återkommer med rapport!
Aaaah,. då är jag med. Det är bomullen som är boven i dramat? Yes, då ska jag smita iväg och tjacka lite syntetgrejer! Återkommer med rapport!
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 11:12Newline o craft har bra kallingar i syntet som inte kyler när de blir blöta.
Apropå tvättlapp så är det inte kul med kallingar som har en irriterande lapp/etikett precis i ryggslutet ...
Newline o craft har bra kallingar i syntet som inte kyler när de blir blöta.
Apropå tvättlapp så är det inte kul med kallingar som har en irriterande lapp/etikett precis i ryggslutet ...
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 13:41String?
String?
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 13:45Commando !
(och tights då kanske)
Commando !
(och tights då kanske)
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 13:56jobbigt att inte kunna bli OT här.... förslag på både string o Vaselin i denna tråd.... tankarna bara fladdrar...................
Kör själv oftast med Vaselin.... (när jag tränar alltså) 😉
jobbigt att inte kunna bli OT här.... förslag på både string o Vaselin i denna tråd.... tankarna bara fladdrar...................
Kör själv oftast med Vaselin.... (när jag tränar alltså) 😉
Quote from Camilla Höög on 16 February 2009, 14:41Vanliga underkläder i bomull går helt bort när man tränar. Crafts kalsonger funkar jättebra till alla sporter förutom cykling för då är det cykelbyxor som gäller och underkläder är bannlysta.
Såg precis att craft har en kalsong med inbyggd blöja, "Craft
Vanliga underkläder i bomull går helt bort när man tränar. Crafts kalsonger funkar jättebra till alla sporter förutom cykling för då är det cykelbyxor som gäller och underkläder är bannlysta.
Såg precis att craft har en kalsong med inbyggd blöja, "Craft
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 14:52Fia-Lotta har en bra variant med nät i skrevet.
Fia-Lotta har en bra variant med nät i skrevet.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 15:00Kanske finns det något på aussiebum.com eller ginchgonch.com?
Kanske finns det något på aussiebum.com eller ginchgonch.com?
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 15:05Tajta löparkalsoneger eller inget alls under tajts är nog det bästa. Jag kör oftast vanliga bomulls, men alltid tajta.
Tajta löparkalsoneger eller inget alls under tajts är nog det bästa. Jag kör oftast vanliga bomulls, men alltid tajta.