Quote from Guest on 12 November 2008, 13:49I DN läser man nu om detta. Men nog förknippar jag Stadion mer mer friidrott än med fotboll. Fast det kan kanske bero på att jag inte håller på DIF. Men spontant låter det trist att fotbollen ska ta över allting 🙁 Räcker det inte med all fopåll i media.
I DN läser man nu om detta. Men nog förknippar jag Stadion mer mer friidrott än med fotboll. Fast det kan kanske bero på att jag inte håller på DIF. Men spontant låter det trist att fotbollen ska ta över allting 🙁 Räcker det inte med all fopåll i media.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 13:59Stadion förknippar iaf jag med OS och friidrott.
DIF har inget där att göra imho, i synnerhet inte om de vill ta bort löparbanorna runt innerplan för att få plats med fler läktare. Fast det kanske var den borgerliga majoriteten i stadshuset i Stockholm s
Stadion förknippar iaf jag med OS och friidrott.
DIF har inget där att göra imho, i synnerhet inte om de vill ta bort löparbanorna runt innerplan för att få plats med fler läktare. Fast det kanske var den borgerliga majoriteten i stadshuset i Stockholm s
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 14:08men va f..
jag är inte intresserad av fotboll,
och om sm ska gå i mål nån annanstans, så...
förtar ju hela idén med att peppa ungarna...urtjurig!
men va f..
jag är inte intresserad av fotboll,
och om sm ska gå i mål nån annanstans, så...
förtar ju hela idén med att peppa ungarna...
urtjurig!
Quote from Olof Robertson on 12 November 2008, 14:13Jag är fotbollsgalning, men håller absolut inte på DIF :@
Dock förknippar jag Stockholm Stadion direkt med fotboll. Allt beror ju på vilket intresse man har.
Jag är fotbollsgalning, men håller absolut inte på DIF :@
Dock förknippar jag Stockholm Stadion direkt med fotboll. Allt beror ju på vilket intresse man har.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 14:21Det var snack om det redan 2005:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article333902.ab"Djurgården
Var: Stockholm Stadion.
Kapacitet: 25 000 åskådare.
Prislapp: 150-200 miljoner kronor.
Finansiering: Djurgården och Stockholm Stad.
Det var snack om det redan 2005:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article333902.ab
"Djurgården
Var: Stockholm Stadion.
Kapacitet: 25 000 åskådare.
Prislapp: 150-200 miljoner kronor.
Finansiering: Djurgården och Stockholm Stad.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 14:21Stockholms Stadion betyder fotboll i min värld.
Stockholms Stadion betyder fotboll i min värld.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 14:242005 hade jag inte börjat springa...
2005 hade jag inte börjat springa...
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 14:26Det som är så dumt är att Stadion bara är K-märkt på utsidan så löparbanorna, där OS-maran hade sin målgång och där alla OS-loppen gick, är inte skyddad.
Jag tycker det är för mycket fokus på svensk fotboll, den är ju ändå inget att ha jämfört med de ri
Det som är så dumt är att Stadion bara är K-märkt på utsidan så löparbanorna, där OS-maran hade sin målgång och där alla OS-loppen gick, är inte skyddad.
Jag tycker det är för mycket fokus på svensk fotboll, den är ju ändå inget att ha jämfört med de ri
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 14:28Lady Godiva.
Gäller det även de övriga idrotter där Sverige inte är i världstoppen, dvs de flesta?
Lady Godiva.
Gäller det även de övriga idrotter där Sverige inte är i världstoppen, dvs de flesta?
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 14:31Dem är inte inte så mycket fokus på så det stör heller, eller hur? Hur skulle det kunna vara det när fotbollen tar så mycket plats?
Dem är inte inte så mycket fokus på så det stör heller, eller hur? Hur skulle det kunna vara det när fotbollen tar så mycket plats?