Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 04:18Men om det skulle bli flytt och ny arena... då får ju DIF-klacken skriva om sin ramsa: "Vi e från Stockholm, från Stockholms Stadion, vi e på fotboll och sjunger högt..." 😉
Men om det skulle bli flytt och ny arena... då får ju DIF-klacken skriva om sin ramsa: "Vi e från Stockholm, från Stockholms Stadion, vi e på fotboll och sjunger högt..." 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 10:54Ja, det är klart, det måste vara svårt att skriva om en ramsa när man är illiterat.
Ja, det är klart, det måste vara svårt att skriva om en ramsa när man är illiterat.
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 11:30Är fotbollssupportrar "illiterata"? Tveksamt. Är de möjligen illitterata? Också ytterst tveksamt. 😉
Är fotbollssupportrar "illiterata"? Tveksamt. Är de möjligen illitterata? Också ytterst tveksamt. 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 11:36Rättstavning, tålamod och empati när jag är nyvaken är inte mina starka grenar 🙂
Sen tycker jag DIF förtjänar all skäll de kan få, bara för att de är DIF. Jag hade en mardröm om DIF-supportrar som skulle med ett pendeltåg i Sumpan (vad sjutton de nu gj
Rättstavning, tålamod och empati när jag är nyvaken är inte mina starka grenar 🙂
Sen tycker jag DIF förtjänar all skäll de kan få, bara för att de är DIF. Jag hade en mardröm om DIF-supportrar som skulle med ett pendeltåg i Sumpan (vad sjutton de nu gj
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 11:40Ja, det är verkligen magstarkt att invadera folks sömn på det där sättet. Shame on them.
Ja, det är verkligen magstarkt att invadera folks sömn på det där sättet. Shame on them.
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 11:54Ja, verkligen. Alla i DIF är två meter långa, dricker öl i plastglas och sjunger "tja-la-la-la-la" också, och de är så många att hela Sundbyberg var fullt av dem - till och med banvallen!
Ush, det låter småfånigt nu men det var riktigt läskigt i natt!
Ja, verkligen. Alla i DIF är två meter långa, dricker öl i plastglas och sjunger "tja-la-la-la-la" också, och de är så många att hela Sundbyberg var fullt av dem - till och med banvallen!
Ush, det låter småfånigt nu men det var riktigt läskigt i natt!