Quote from Jonny Persson on 12 November 2008, 14:58Jack, det var inte dig jag syftade på så du kan vara lugn. För mig är Stadion en friidrottsarena. Säger bara OS 1912. Fotboll ska spelas på fotbollsarenor. Typ Söderstadion. (H:)
Jack, det var inte dig jag syftade på så du kan vara lugn. För mig är Stadion en friidrottsarena. Säger bara OS 1912. Fotboll ska spelas på fotbollsarenor. Typ Söderstadion. (H:)
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2008, 15:10Jag tycker huliganerna kan vara nån annanstans och slåss - stadion är friidrott i grund och botten!
Wikipedia:"Stadion byggdes mellan 1910-1912, på initiativ av Sveriges Centralförening för idrottens främjande för de Olympiska sommarspelen 1912 som hölls
Jag tycker huliganerna kan vara nån annanstans och slåss - stadion är friidrott i grund och botten!
Wikipedia:"Stadion byggdes mellan 1910-1912, på initiativ av Sveriges Centralförening för idrottens främjande för de Olympiska sommarspelen 1912 som hölls
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 15:23Det är bara bra att det finns löparbanor så ambulanser, Polisrytteriet och pikebussarna kan komma in på arenan utan att störa det förbrödrande spelet.
Det blir även svårare för den trevliga publiken att kasta in ölmuggar, mynt och andra tillhyggen på fotb
Det är bara bra att det finns löparbanor så ambulanser, Polisrytteriet och pikebussarna kan komma in på arenan utan att störa det förbrödrande spelet.
Det blir även svårare för den trevliga publiken att kasta in ölmuggar, mynt och andra tillhyggen på fotb
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 15:35Jag vet att Stattena inte får spela där. Jag gillar inte heller HIF, Olympia var bara ett exempel på en enligt mig bra fotbollsarena.
OT. På tal om Stattena så vet jag också att de inte har råd att spela på Olympia även om de fick.
Nyligen avgick deras
Jag vet att Stattena inte får spela där. Jag gillar inte heller HIF, Olympia var bara ett exempel på en enligt mig bra fotbollsarena.
OT. På tal om Stattena så vet jag också att de inte har råd att spela på Olympia även om de fick.
Nyligen avgick deras
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 15:40Eftersom kommunen sponsrar HIF med stora belopp varje år så borde Stattena få spela gratis på Kommunens arena.
HIF är fortfarande skyldiga mig pengar.
Eftersom kommunen sponsrar HIF med stora belopp varje år så borde Stattena få spela gratis på Kommunens arena.
HIF är fortfarande skyldiga mig pengar.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 15:44Japp, men så är det inte i nuläget.
Japp, men så är det inte i nuläget.
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2008, 15:44Edit: Fel tråd...
Edit: Fel tråd...
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 15:45Läser just nu samlingsboken som Situation Stockholm gett ut, kan inte låta bli att fundera över hur det skulle sett ut om det inte varit ett fotbollslag det handlade om.
" Stadsledningskontoret i Stockholm har tillsatt en utredning för att vända på var
Läser just nu samlingsboken som Situation Stockholm gett ut, kan inte låta bli att fundera över hur det skulle sett ut om det inte varit ett fotbollslag det handlade om.
" Stadsledningskontoret i Stockholm har tillsatt en utredning för att vända på var
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 15:55Mia (t+)
Mia (t+)
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 16:00Mia: Ingen dum tanke! Med tanke på hur många hemlösa det finns i Helsingborg så borde de kunna bo på Olympia. Det finns resturang, bad, tvätteri med mera.
Det finns till och med lämpliga nakenbilder på utvalda damer i A-lagets omklädning.
Det är inte på s
Mia: Ingen dum tanke! Med tanke på hur många hemlösa det finns i Helsingborg så borde de kunna bo på Olympia. Det finns resturang, bad, tvätteri med mera.
Det finns till och med lämpliga nakenbilder på utvalda damer i A-lagets omklädning.
Det är inte på s