Quote from Guest on 9 January 2009, 15:13Jag tänkte att ni skulle göra en lista på 3-7 lopp som ni har erfarenhet ifrån och kan rekommendera. Numrera i ordning och ge en kort motivering om varför folk skall springa just dessa lopp.
Här är mina rekommendationer inför 2009 ( dock lite Göteborgsce
Jag tänkte att ni skulle göra en lista på 3-7 lopp som ni har erfarenhet ifrån och kan rekommendera. Numrera i ordning och ge en kort motivering om varför folk skall springa just dessa lopp.
Här är mina rekommendationer inför 2009 ( dock lite Göteborgsce
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:23Månkarbo Marathon - sex varv på flack sjukilometersbana i vacker natur med fantastiskt publik- och funktionärsstöd. Bäddat för PB!
Sörmland Ultramarathon - femtio kilometer är mycket men blir aldrig tråkigt på den oerhört omväxlande banan med alltifrån t
Månkarbo Marathon - sex varv på flack sjukilometersbana i vacker natur med fantastiskt publik- och funktionärsstöd. Bäddat för PB!
Sörmland Ultramarathon - femtio kilometer är mycket men blir aldrig tråkigt på den oerhört omväxlande banan med alltifrån t
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:001. Uppsala Ultra 50km
För att: Det är ypperligt organiserat av rutinerade arrangörer, gott om trevlig publik som hurrar, flack och snabb bana och i största allmänhet ett trevligt lopp som ligger lagom i tiden. Inte mitt i smällheta sommaren, men inte för
1. Uppsala Ultra 50km
För att: Det är ypperligt organiserat av rutinerade arrangörer, gott om trevlig publik som hurrar, flack och snabb bana och i största allmänhet ett trevligt lopp som ligger lagom i tiden. Inte mitt i smällheta sommaren, men inte för
Quote from Sissel Svanøe on 9 January 2009, 16:031: Markusloppet 50K utmed Skåneleden i Skåne. Omväxlande och trivsamt.
2:Vertex och BAMM på delad plats. Omväxlande och trivsamt i fjällvärlden.
3: Arctic circle marathon i Överkalix. Marathonsträckning som passerar polcirkeln. Funktionärsbemannade vätske
1: Markusloppet 50K utmed Skåneleden i Skåne. Omväxlande och trivsamt.
2:Vertex och BAMM på delad plats. Omväxlande och trivsamt i fjällvärlden.
3: Arctic circle marathon i Överkalix. Marathonsträckning som passerar polcirkeln. Funktionärsbemannade vätske
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:041. Tjurruset. Jätteroligt och fullständigt idiotiskt att springa/halka/vada fram i en mil på leriga stigar och kärr.
2. Springcross. Trevligt terränglopp på våren, 6 eller 12 km. Skön och vacker bana.
3. Stockholm Halvmarathon. Stockholm är vackert, oc
1. Tjurruset. Jätteroligt och fullständigt idiotiskt att springa/halka/vada fram i en mil på leriga stigar och kärr.
2. Springcross. Trevligt terränglopp på våren, 6 eller 12 km. Skön och vacker bana.
3. Stockholm Halvmarathon. Stockholm är vackert, oc
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:131. Boston Marathon. Grymt häftigt lopp på en varierande point-to-point-bana, med häftigt publiktryck. Måste upplevas!
2. Athen Marathon. The original. Det klassiska loppet går på en tung bana genom delvis trista omgivningar, men målgången, vilken höjdare
1. Boston Marathon. Grymt häftigt lopp på en varierande point-to-point-bana, med häftigt publiktryck. Måste upplevas!
2. Athen Marathon. The original. Det klassiska loppet går på en tung bana genom delvis trista omgivningar, men målgången, vilken höjdare
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:14Maria*: Hur är fördelningen på funktionärer demografiskt, politiskt, lokalt-utombys, horoskop?
Maria*: Hur är fördelningen på funktionärer demografiskt, politiskt, lokalt-utombys, horoskop?
Quote from Håkan Öhling on 9 January 2009, 16:25När det gäller tävlingar så är jag lite tråkig:
1) Gbg-varvet. Härligt mycket folk och en snabb bana för attack av PB
2) Sthlm mara. Vacker och omväxlande runda med mycket publikFör träning
a) 18km i Skatås. Så nära ett perfekt åk i en puckelpist man k
När det gäller tävlingar så är jag lite tråkig:
1) Gbg-varvet. Härligt mycket folk och en snabb bana för attack av PB
2) Sthlm mara. Vacker och omväxlande runda med mycket publik
För träning
a) 18km i Skatås. Så nära ett perfekt åk i en puckelpist man k
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:38Lidingöloppet. För att silvermedalj på LL är den enda seriösa medalj som jag har någon chans att vinna. Och för att jag växte upp 50 m från Lidingöloppsbanan och alltid hejade när jag var liten.
Långlöparnas kväll. För vana banlöpare är det kanske inget
Lidingöloppet. För att silvermedalj på LL är den enda seriösa medalj som jag har någon chans att vinna. Och för att jag växte upp 50 m från Lidingöloppsbanan och alltid hejade när jag var liten.
Långlöparnas kväll. För vana banlöpare är det kanske inget
Quote from Elias Engqvist on 9 January 2009, 16:40Kalmar Järnmannen Triathlon - en helt fantastisk kalmar-publik trots att deltagarna håller på upp till 15 timmar!
Kalmar Järnmannen Triathlon - en helt fantastisk kalmar-publik trots att deltagarna håller på upp till 15 timmar!