Quote from Guest on 22 April 2010, 21:43Ni som varit med ett tag och förmodligen åser alla nybörjarfelen med milt överseende, hur gjorde ni för att besegra ivern att skena iväg i högre tempo än vad som är vettigt titt som tätt? Hur lär man sig disciplin, helt enkelt? 🙂
Mvh en odisciplinerad,
Ni som varit med ett tag och förmodligen åser alla nybörjarfelen med milt överseende, hur gjorde ni för att besegra ivern att skena iväg i högre tempo än vad som är vettigt titt som tätt? Hur lär man sig disciplin, helt enkelt? 🙂
Mvh en odisciplinerad,
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 21:53Jag har också problem att hålla igen på farten. För mig funkar det bra med en pulsklocka som säger till när jag anstränger mig för mycket.
Jag har också problem att hålla igen på farten. För mig funkar det bra med en pulsklocka som säger till när jag anstränger mig för mycket.
Quote from Christer Berg on 22 April 2010, 22:00Samma som Tobias. Min pulsklocka har ett träningsprogram som jag följer och jag springer när klockan tycker på. Övriga tider när jag vill röra mig blir det promenader.
Samma som Tobias. Min pulsklocka har ett träningsprogram som jag följer och jag springer när klockan tycker på. Övriga tider när jag vill röra mig blir det promenader.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 22:03Ålder hjälper 😉
Ålder hjälper 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 22:04Det där är jättesvårt Lady,har inte lärt mig än trots 10 år i spåret:-)
Det där är jättesvårt Lady,har inte lärt mig än trots 10 år i spåret:-)
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2010, 22:04Det spelar nog ingen roll om man är ny eller gammal i gamet - läste just denna blogg:
http://lovethechallenge.wordpress.com/2010/04/22/skattjakt-nagon/Läs andra delen! Så vi gör alla såna misstag! (T.o.m. jag 😉 )
Det spelar nog ingen roll om man är ny eller gammal i gamet - läste just denna blogg:
Skattjakt någon?
Läs andra delen! Så vi gör alla såna misstag! (T.o.m. jag 😉 )
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 22:07Spring efter klocka som visar takt. Det är ju egentligen bara första 2-3 milen som man måste hålla igen, sedan ger det sig själv, åtminstone för mig.
Den som inte klarar av att springa efter klocka får hålla sig med en sådan här:
BILD:http://www.istockp
Spring efter klocka som visar takt. Det är ju egentligen bara första 2-3 milen som man måste hålla igen, sedan ger det sig själv, åtminstone för mig.
Den som inte klarar av att springa efter klocka får hålla sig med en sådan här:
BILD:http://www.istockp
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 22:09Jag har aldrig gjort ett misstag... Inte som jag erkänt i alla fall
Jag har aldrig gjort ett misstag... Inte som jag erkänt i alla fall
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 22:15Jag har disciplin att sälja. (H)
Jag har disciplin att sälja. (H)
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 22:29Intressant, flera svarar pulsklocka och en sån har jag ju. Oftast undviker jag att titta på den, det kanske jag ska börja med. Jag ser ju när pulsen går upp för högt, och jag vet vad det betyder egentligen. Jag har bara levt enligt filosofin "det jag inte
Intressant, flera svarar pulsklocka och en sån har jag ju. Oftast undviker jag att titta på den, det kanske jag ska börja med. Jag ser ju när pulsen går upp för högt, och jag vet vad det betyder egentligen. Jag har bara levt enligt filosofin "det jag inte