Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 13:56Petri, du antar nu att alla har samma mål med sin träning: att löpa ett lopp.
Så är det inte. Om man tex har som mål att hålla vikten eller helt enkelt löpa så mycket man orkar (på träning) så är det givetvis alltid distansen som är viktigast alltid.
Petri, du antar nu att alla har samma mål med sin träning: att löpa ett lopp.
Så är det inte. Om man tex har som mål att hålla vikten eller helt enkelt löpa så mycket man orkar (på träning) så är det givetvis alltid distansen som är viktigast alltid.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 14:17Som ett tips eller råd till en nybörjare skulle jag vilja säga tid. Försök spring eller gå/spring i minst 30 minuter per pass.
Sedan i din löpardagbok kan du notera hur långt du kom på passet för att kunna "briljera" lite med statistik sedan.Men upplägg
Som ett tips eller råd till en nybörjare skulle jag vilja säga tid. Försök spring eller gå/spring i minst 30 minuter per pass.
Sedan i din löpardagbok kan du notera hur långt du kom på passet för att kunna "briljera" lite med statistik sedan.
Men upplägg
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 14:36Håller med Krister och alla andra som föredrar tid.
Plus de som säger att det skall kännas mysigt.
Liksom att jag vill ut igen för att det gav mersmak.Såsom den äldste och sannolikt den som sprungit ( förflytttat ) sig flest metrar eller kilometrar ell
Håller med Krister och alla andra som föredrar tid.
Plus de som säger att det skall kännas mysigt.
Liksom att jag vill ut igen för att det gav mersmak.
Såsom den äldste och sannolikt den som sprungit ( förflytttat ) sig flest metrar eller kilometrar ell
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 12:19De flesta viktminskningsprogram jag sett har nog också varit tidbaserade faktiskt.
De flesta viktminskningsprogram jag sett har nog också varit tidbaserade faktiskt.