Quote from Guest on 29 July 2011, 09:15http://www.dn.se/nyheter/sverige/rad-om-joggingskor-ar-vardelosa
DN har testat att prova ut löpskor och fått olika svar på olika affärer.
Vad säger ni om denna artikel?
http://www.dn.se/nyheter/sverige/rad-om-joggingskor-ar-vardelosa
DN har testat att prova ut löpskor och fått olika svar på olika affärer.
Vad säger ni om denna artikel?
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 09:25Äntligen?
"Jacqueline får först höra att hon inte pronerar alls, sedan att hon pronerar lite på ena foten, men inte på den andra och slutligen att hon överpronerar och behöver skor med extra proneringsskydd."
Säger väl det mesta.
Äntligen?
"Jacqueline får först höra att hon inte pronerar alls, sedan att hon pronerar lite på ena foten, men inte på den andra och slutligen att hon överpronerar och behöver skor med extra proneringsskydd."
Säger väl det mesta.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 09:27Inte ett dugg förvånad...
Inte ett dugg förvånad...
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 09:29Lite biased minst sagt, de visste vilken artikel de ville skriva innan de gjorde sin "undersökning". Läser man faktarutan under artikeln i papperstidningen där de redovisar vad de olika butikerna kommit fram till har tre av fyra sagt att hon har ett neutr
Lite biased minst sagt, de visste vilken artikel de ville skriva innan de gjorde sin "undersökning". Läser man faktarutan under artikeln i papperstidningen där de redovisar vad de olika butikerna kommit fram till har tre av fyra sagt att hon har ett neutr
Quote from Johan T on 29 July 2011, 09:42Jag tycker det är en bra artikel.
Jag tycker det är en bra artikel.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 09:49En typisk juli-artikel.
En typisk juli-artikel.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 10:17Jag läste precis artikeln på nätet. Ganska dålig. Rubrik som går sin egen väg. Och den tillhörande webbenkäten är ju för kul.
"Brukar du träna löpning?
*Ja det har hänt
*Ja, ofta
*Nej inte alls"
Jag läste precis artikeln på nätet. Ganska dålig. Rubrik som går sin egen väg. Och den tillhörande webbenkäten är ju för kul.
"Brukar du träna löpning?
*Ja det har hänt
*Ja, ofta
*Nej inte alls"
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 10:30Jag hade gärna sett en bättre genomförd "studie" innan artikeln skrevs. Nu har de tagit en (1) person, som tidigare springer lite, i neutrala skor. De hade kanske kunnat komplettera med, t ex: 1 som springer, som har problem med fötter/knän/höfter, och 1
Jag hade gärna sett en bättre genomförd "studie" innan artikeln skrevs. Nu har de tagit en (1) person, som tidigare springer lite, i neutrala skor. De hade kanske kunnat komplettera med, t ex: 1 som springer, som har problem med fötter/knän/höfter, och 1
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 10:33Man kan väl säga såhär: om det fanns en exakt metod skulle alla haft rätt. Nu hade inte alla rätt => metoden är inte exakt. Enkel logik.
Om butikerna upplyser kunderna om detta, har jag inga problem med förfarandet. Om de däremot säger att "vårt sätt är
Man kan väl säga såhär: om det fanns en exakt metod skulle alla haft rätt. Nu hade inte alla rätt => metoden är inte exakt. Enkel logik.
Om butikerna upplyser kunderna om detta, har jag inga problem med förfarandet. Om de däremot säger att "vårt sätt är
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 10:51Jag tycker nog som Fredrik. Den rimligaste tolkningen av undersökningen är att Gå- och löpkliniken skiljer sig från de andra, och antagligen har fel. I övrigt säger de i praktiken samma sak. Om man ska ha barfotaskor eller inte kan ingen expert säga, det
Jag tycker nog som Fredrik. Den rimligaste tolkningen av undersökningen är att Gå- och löpkliniken skiljer sig från de andra, och antagligen har fel. I övrigt säger de i praktiken samma sak. Om man ska ha barfotaskor eller inte kan ingen expert säga, det