Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 08:25Ok Lotta. Hoppas att du hittade några skor som passade bra för dig till slut. Håller med. Funbeat fungerar bra att dela råd om hur man tex tar hand om och undviker skador. Olika träningupplägg etc..
Ok Lotta. Hoppas att du hittade några skor som passade bra för dig till slut. Håller med. Funbeat fungerar bra att dela råd om hur man tex tar hand om och undviker skador. Olika träningupplägg etc..
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 08:49Kent:
Ja, jag köpte köpte till slut ett par neutrala skor, och träningen går som smort! Jag har blivit så mycket stakare i benen, och känner inga men längre (hade ju känningar i knäna av IT-banden ett tag), trots att jag alltid springer på asfalt. Jag öka
Kent:
Ja, jag köpte köpte till slut ett par neutrala skor, och träningen går som smort! Jag har blivit så mycket stakare i benen, och känner inga men längre (hade ju känningar i knäna av IT-banden ett tag), trots att jag alltid springer på asfalt. Jag öka
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 09:05Så bra. Grattis! 🙂 ja Löplabbet bör ju kunna sin sak tycker man. Med "det" namnet på butiken. Och den uppfattningen har jag fått med. Så det är en av dom butikerna jag vänder mig till. Man tycker ju att ställen som Intersport med borde ha den kunskape
Så bra. Grattis! 🙂 ja Löplabbet bör ju kunna sin sak tycker man. Med "det" namnet på butiken. Och den uppfattningen har jag fått med. Så det är en av dom butikerna jag vänder mig till. Man tycker ju att ställen som Intersport med borde ha den kunskape
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:03Kent:
Nej, det är väl inte det..
Jag vet egentligen inte vem som hade rätt. Men jag tror att man ska lyssna på folk med egna erfarenheter, och inte sätta sin tilltro till de här testerna, för de verkar ju inte funka särskilt bra.
Kent:
Nej, det är väl inte det..
Jag vet egentligen inte vem som hade rätt. Men jag tror att man ska lyssna på folk med egna erfarenheter, och inte sätta sin tilltro till de här testerna, för de verkar ju inte funka särskilt bra.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:18Ursäkta, men är det bara JAG som tycker att "det ser man ju själv" hur man springer när man tittar på bandet de spelat in? De kan ju inte låtsas att jag pronerar kraftigt när jag SER att mina fötter är raka mot underlaget i varje steg liksom? *förvånad öv
Ursäkta, men är det bara JAG som tycker att "det ser man ju själv" hur man springer när man tittar på bandet de spelat in? De kan ju inte låtsas att jag pronerar kraftigt när jag SER att mina fötter är raka mot underlaget i varje steg liksom? *förvånad öv
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 11:10Jag tycker i alla fall att det verkar ha skett en utveckling hos butikpersonalens bedömningar, åtminståne dit jag har gått. I början var de noga med att skon helt skulle kompensera bort pronationsvinkeln. Nu på senare tid har de i stället tyckt att en v
Jag tycker i alla fall att det verkar ha skett en utveckling hos butikpersonalens bedömningar, åtminståne dit jag har gått. I början var de noga med att skon helt skulle kompensera bort pronationsvinkeln. Nu på senare tid har de i stället tyckt att en v
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 13:01På runners store sågade man totalt löplabbets 2 par insålda skor till mig det kostade mig 2.100:-.... et par kunde jag inte springa det andra paret fungerade ett tag. Jag slutade nämligen pronera så fort jag tog upp träningen....
På runners store sågade man totalt löplabbets 2 par insålda skor till mig det kostade mig 2.100:-.... et par kunde jag inte springa det andra paret fungerade ett tag. Jag slutade nämligen pronera så fort jag tog upp träningen....
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 18:25Det finns nog en och annan klåpare både här och där. Säger inte att ställen som "TEX" Löplabbet och andra ställen som är inriktade på löpning är svaret på världens alla skoproblem. Bara det att chansen att få lite bättre hjälp är större där.. likväl som v
Det finns nog en och annan klåpare både här och där. Säger inte att ställen som "TEX" Löplabbet och andra ställen som är inriktade på löpning är svaret på världens alla skoproblem. Bara det att chansen att få lite bättre hjälp är större där.. likväl som v
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 23:13@ urban commute random runner
Det var ju kanske lite svårt för Löplabbet att veta att du skulle sluta pronera när du började träna igen... ska du jämföra två ställen måste du ju göra det under likvärdiga förhållanden, inte när du har "utvecklats" pga att
@ urban commute random runner
Det var ju kanske lite svårt för Löplabbet att veta att du skulle sluta pronera när du började träna igen... ska du jämföra två ställen måste du ju göra det under likvärdiga förhållanden, inte när du har "utvecklats" pga att
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 10:54lallare är vad de är, de som jobbar i butikerna alltså.
lallare är vad de är, de som jobbar i butikerna alltså.