Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 12:00Pär:
Nu vet jag inte vilka butiker du har varit inne i..? men om dom är "lallare" eller vad du kallar dom så går man ju bara till nån annan butik där dom vet vad dom pratar om. Sen så tycker jag att man ska prova all utrustning man köper innan med. För
Pär:
Nu vet jag inte vilka butiker du har varit inne i..? men om dom är "lallare" eller vad du kallar dom så går man ju bara till nån annan butik där dom vet vad dom pratar om. Sen så tycker jag att man ska prova all utrustning man köper innan med. För
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 22:33Härligt Pär! Vad tycker du man ska kalla dig?
Det handlar mycket mer om pronation eller inte. Utprovning av löpskor ska göras i samråd med den som springer.
Min erfarenhet av sjukgymnaster är att man får olika övningar och sanningar från 5 av 10. Betyder
Härligt Pär! Vad tycker du man ska kalla dig?
Det handlar mycket mer om pronation eller inte. Utprovning av löpskor ska göras i samråd med den som springer.
Min erfarenhet av sjukgymnaster är att man får olika övningar och sanningar från 5 av 10. Betyder
Quote from Catharina Brattlin on 31 July 2011, 22:47Jessie, nej, Du är inte ensam om att tycka så. Jag tänker likadant och kollar minst lika noga på videoinspelningen av testlöpningen, som försäljaren, och ser precis hur jag kutar och kan bedöma försäljarens råd om vilka skor jag ska ha.
Sen verkar ju mån
Jessie, nej, Du är inte ensam om att tycka så. Jag tänker likadant och kollar minst lika noga på videoinspelningen av testlöpningen, som försäljaren, och ser precis hur jag kutar och kan bedöma försäljarens råd om vilka skor jag ska ha.
Sen verkar ju mån
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 23:28Tack Sylvia, jag började nästan tänka att jag var lite wild n craaazy som tänkte själv när jag var på skoutprovning. (H)
Som jag ser det så var det bra för mig att prova ut mitt FÖRSTA par löparskor och då blev det ett par med ganska mycket pronationsstö
Tack Sylvia, jag började nästan tänka att jag var lite wild n craaazy som tänkte själv när jag var på skoutprovning. (H)
Som jag ser det så var det bra för mig att prova ut mitt FÖRSTA par löparskor och då blev det ett par med ganska mycket pronationsstö
Quote from Catharina Brattlin on 31 July 2011, 23:33Nope, här är en till, som sagt var. 🙂
Jag tränade bort min lilla överpronation och la om löpsteget, så jag springer numera i neutrala skor, jag också.
Nope, här är en till, som sagt var. 🙂
Jag tränade bort min lilla överpronation och la om löpsteget, så jag springer numera i neutrala skor, jag också.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 23:39Håller helt o hållet med Sylvia och Jessie i det nämda..
Håller helt o hållet med Sylvia och Jessie i det nämda..
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 17:00Klart man själv kollar på filmen! För mig är resultatet tydligt - jag överpronerar kraftigt.
Även om jag nu är väldigt mycket mer vältränad än när jag började springa för två år sedan så överpronerar jag alltså fortfarande kraftigt. Mina favoritskor är Ni
Klart man själv kollar på filmen! För mig är resultatet tydligt - jag överpronerar kraftigt.
Även om jag nu är väldigt mycket mer vältränad än när jag började springa för två år sedan så överpronerar jag alltså fortfarande kraftigt. Mina favoritskor är Ni
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:31Var in på löplappet i dag. Fick höra att jag behöver skor med extra pronationsstöd och extra dämpning.
Därför köpte jag ett par Saucony Hattori 🙂
Var in på löplappet i dag. Fick höra att jag behöver skor med extra pronationsstöd och extra dämpning.
Därför köpte jag ett par Saucony Hattori 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:34Det är ju väldigt lätt att dra alla säljare över samma kam. Av min erfarenhet så finns det många säljare som är väldigt duktiga och kunniga inom området, samtidigt som det är några som bara vill sälja på dig ett par skor.
Kolla inom vilken yrkesgrupp so
Det är ju väldigt lätt att dra alla säljare över samma kam. Av min erfarenhet så finns det många säljare som är väldigt duktiga och kunniga inom området, samtidigt som det är några som bara vill sälja på dig ett par skor.
Kolla inom vilken yrkesgrupp so
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 20:16Pär (t+)
Pär (t+)