Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad vissa bara ska gnälla, helt otroligt.

Om det fanna 4,5m bred cykelbana överallt vore det hur bra som helst. Kommer finnas gott om plats både för möte och för omkörning. Hur bra som helst.

Jag, som också bor i Täby, tycker att det verkar jättebra. Helt klart skulle en sån cykelled få mig att cykelpendla om jag hade jobbat i stan.

Jag hoppas verkligen att ni som har synpunkter på hur leden ska utformas och vad man bör tänka på (t.ex. inga

Jag kan inte svara exakt för vilka som bor i Täby, men en och annan student bor faktiskt hemma hos föräldrarna för att spara pengar.
Så är det här i stan iaf.

Min man brukade iaf cykla från Tyresö till SU, så länge det var möjligt ( det inte var glashal

Att döma av alla de cyklister jag sett mellan Täby och stan genom åren lär det vara en hel del överliggare om det är studenter.

Reinfeldts åker limousine

Jag sa inte att de var majoritet 🙂

Men det finns en hel del resenärer/trafikanter som inte får eller kan ta bilen, och limousin är knappast ett realistiskt alternativ för de flesta.

Åh, superbra med en cykelbana! Hoppas att Vallentuna kommun hänger på och förlänger den hela vägen till Vallentuna! Jag cykelpendlar delar av året mellan Vallentuna och Mörby Centrum, så kanske att även jag får glädje av den!
Det är många år kvar innan de