Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 09:43Vad vissa bara ska gnälla, helt otroligt.
Om det fanna 4,5m bred cykelbana överallt vore det hur bra som helst. Kommer finnas gott om plats både för möte och för omkörning. Hur bra som helst.
Vad vissa bara ska gnälla, helt otroligt.
Om det fanna 4,5m bred cykelbana överallt vore det hur bra som helst. Kommer finnas gott om plats både för möte och för omkörning. Hur bra som helst.
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 10:44Jag, som också bor i Täby, tycker att det verkar jättebra. Helt klart skulle en sån cykelled få mig att cykelpendla om jag hade jobbat i stan.
Jag hoppas verkligen att ni som har synpunkter på hur leden ska utformas och vad man bör tänka på (t.ex. inga
Jag, som också bor i Täby, tycker att det verkar jättebra. Helt klart skulle en sån cykelled få mig att cykelpendla om jag hade jobbat i stan.
Jag hoppas verkligen att ni som har synpunkter på hur leden ska utformas och vad man bör tänka på (t.ex. inga
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 11:44Jag kan inte svara exakt för vilka som bor i Täby, men en och annan student bor faktiskt hemma hos föräldrarna för att spara pengar.
Så är det här i stan iaf.Min man brukade iaf cykla från Tyresö till SU, så länge det var möjligt ( det inte var glashal
Jag kan inte svara exakt för vilka som bor i Täby, men en och annan student bor faktiskt hemma hos föräldrarna för att spara pengar.
Så är det här i stan iaf.
Min man brukade iaf cykla från Tyresö till SU, så länge det var möjligt ( det inte var glashal
Quote from Jonny Persson on 26 January 2013, 11:48Att döma av alla de cyklister jag sett mellan Täby och stan genom åren lär det vara en hel del överliggare om det är studenter.
Att döma av alla de cyklister jag sett mellan Täby och stan genom åren lär det vara en hel del överliggare om det är studenter.
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 13:49Reinfeldts åker limousine
Reinfeldts åker limousine
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 18:00Jag sa inte att de var majoritet 🙂
Men det finns en hel del resenärer/trafikanter som inte får eller kan ta bilen, och limousin är knappast ett realistiskt alternativ för de flesta.
Jag sa inte att de var majoritet 🙂
Men det finns en hel del resenärer/trafikanter som inte får eller kan ta bilen, och limousin är knappast ett realistiskt alternativ för de flesta.
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 14:41Åh, superbra med en cykelbana! Hoppas att Vallentuna kommun hänger på och förlänger den hela vägen till Vallentuna! Jag cykelpendlar delar av året mellan Vallentuna och Mörby Centrum, så kanske att även jag får glädje av den!
Det är många år kvar innan de
Åh, superbra med en cykelbana! Hoppas att Vallentuna kommun hänger på och förlänger den hela vägen till Vallentuna! Jag cykelpendlar delar av året mellan Vallentuna och Mörby Centrum, så kanske att även jag får glädje av den!
Det är många år kvar innan de