Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 22:33Det kan väl aldrig vara så att reportrar på DN och SVD handskas vårdslöst med sanningen i sina artiklar??????? Fy på dig Kjell att öfverhufvudtaget antyda något liknande...skäms.!?
Det kan väl aldrig vara så att reportrar på DN och SVD handskas vårdslöst med sanningen i sina artiklar??????? Fy på dig Kjell att öfverhufvudtaget antyda något liknande...skäms.!?
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 22:56Kjell, officiella resultat i lopp är ganska lätt att kolla så det vore enbart korkat att ljuga om att man gjort ett lopp på en viss tid. Om de blåljuger om hur de tränar i bloggarna kunde däremot inte bekymra mig mindre. När startskottet går har jag ett e
Kjell, officiella resultat i lopp är ganska lätt att kolla så det vore enbart korkat att ljuga om att man gjort ett lopp på en viss tid. Om de blåljuger om hur de tränar i bloggarna kunde däremot inte bekymra mig mindre. När startskottet går har jag ett e
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 22:58Nu har jag inte läst de båda bloggar ni hänvisar till här men jag blir GALEN på sådana där "framgångssagor" - om de inte innehåller fakta!
Jag vill veta exakt hur många km som avverkats varje vecka och i vilken km-fart.
Sådana där som säger "jag var e
Nu har jag inte läst de båda bloggar ni hänvisar till här men jag blir GALEN på sådana där "framgångssagor" - om de inte innehåller fakta!
Jag vill veta exakt hur många km som avverkats varje vecka och i vilken km-fart.
Sådana där som säger "jag var e
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:11Petra Månström redovisar kilometertider, pulszoner, sträcka och allt man kan önska sig och skriver entusiastiskt och ofta om sin löpning och allt som rör den 🙂
Hon använder dessutom alla hjälpmedel hon kan komma över så som laktattest, coach, hare och
Petra Månström redovisar kilometertider, pulszoner, sträcka och allt man kan önska sig och skriver entusiastiskt och ofta om sin löpning och allt som rör den 🙂
Hon använder dessutom alla hjälpmedel hon kan komma över så som laktattest, coach, hare och
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:20Petra Månssons satsning ser väl bra ut. Hon var som sagt bra tränad innan så det hjälper enormt. Nu vet jag inte vad de där veckorna med 80-90 km bestod av, men om det mest är lugn jogging är det väl inte så extremt?
För DN-Jonas verkar vara lite mera "q
Petra Månssons satsning ser väl bra ut. Hon var som sagt bra tränad innan så det hjälper enormt. Nu vet jag inte vad de där veckorna med 80-90 km bestod av, men om det mest är lugn jogging är det väl inte så extremt?
För DN-Jonas verkar vara lite mera "q
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:21håller med dig lady godiva..jag har följt petras blogg ett tag nu och hon redovisar tydligt tider, kilometrar och vad för typ av pass hon kört..Bla har hon oftast en skärmdump från garmin och lite svårt att "fila till" tider och distans på den bör det ju
håller med dig lady godiva..jag har följt petras blogg ett tag nu och hon redovisar tydligt tider, kilometrar och vad för typ av pass hon kört..Bla har hon oftast en skärmdump från garmin och lite svårt att "fila till" tider och distans på den bör det ju
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:29Men isses, är det Petra Månström - igen! Hur många ställen bloggar hon på? Finns det bara en löparmotionär i ankdammen?
Men isses, är det Petra Månström - igen! Hur många ställen bloggar hon på? Finns det bara en löparmotionär i ankdammen?
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:32?? jag vet inte vad du syftar på lena i ditt inlägg..men jag ser mig nog som löparmotionär..springer inte snabbt eller några "maradistander" men jag har hittat en träningsform som jag älskar och med tanke på att jag återtog mitt tränande då jag nästan in
?? jag vet inte vad du syftar på lena i ditt inlägg..men jag ser mig nog som löparmotionär..springer inte snabbt eller några "maradistander" men jag har hittat en träningsform som jag älskar och med tanke på att jag återtog mitt tränande då jag nästan in
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 00:23Tycker hon gör helt rätt i att utnyttja allt hon kan runt omkring sig. Vem skulle inte vilja ha tillgång till den lyxen? 🙂 Jag hoppas det går bra för båda, även om jag inte är någon stor fan av deras bloggar.
Tycker hon gör helt rätt i att utnyttja allt hon kan runt omkring sig. Vem skulle inte vilja ha tillgång till den lyxen? 🙂 Jag hoppas det går bra för båda, även om jag inte är någon stor fan av deras bloggar.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 08:10Lite synd kan man tycka att de inte publicerar hela sin träningsdagbok. Jag efterfrågade det en gång hos Petra och hon lovade göra det men än har jag inte sett den. Känns seriöst i den meningen att det inte fuskrapporterar pass iallafall.
Lite synd kan man tycka att de inte publicerar hela sin träningsdagbok. Jag efterfrågade det en gång hos Petra och hon lovade göra det men än har jag inte sett den. Känns seriöst i den meningen att det inte fuskrapporterar pass iallafall.