Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDNs o SVDs marathonbloggare
You need to log in to create posts and topics.

Undrar om hon läser FunBeat ?

Det här postades just på hennes blogg:

"Vet att jag någon gång lovade att publicera min träningsdagbok, har dock ej hunnit få ner allt på pränt förrän nu. Men här kommer alltså min träning från 19/4-9/5:"

Och nu läste jag lite längre ner och ser att hon citerar Lena !

Klart man är medlem! Följer era diskussioner med största intresse! //Petra - blogg.svd.se/maratonbloggen

Aha, är du den Petra 🙂
Saker och ting faller på plats. Krasch, bang, brak.

Haha - Christer - det var ju det jag menade: där är hon IGEN liksom 🙂

Petra är kompis till en/flera? facebook-kompisar och sen stod det Månsson här ovanför och eftersom jag dessutom inte läser SvD så fattade jag ingenting förrän nu...därav nedfallande polett!

Lite orolig för Jonas. Han har inte hörts av på bloggen sen han sprang Kunsholmen Runt. Och innan dess klagade han på smärtor lite överrallt. Känns som han balanserar på en knivsegg vad gäller skador. Bäst är nu kanske att vila sig i form sista veckorna.

Jag kanske får ändra mitt uttalande ovan till "Han har tre-och-halv vecka kvar att läka ihop sej på"

You bet, Lena! Och här är jag ännu en gång 😀 likt ett plåster som inte går att skaka bort från fingret... Jag är också lite nyfiken på DN-Jonas. Hade varit roligt om han bloggat lite oftare. //Petra - blogg.svd.se/maratonbloggen

Du är till och med sämre än mig på att regga din träning här.