Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 23:31Vilken uppgift? Att springa 63 meter på 0 sekunder?
Vilken uppgift? Att springa 63 meter på 0 sekunder?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 07:48Sven: Jag förstår din frustration. Men samtidigt: Anmäler man sig till ett landsvägs- eller terränglopp, måste man utgå från de förutsättningar som finns för det loppet. Detta innefattar att banmätningen inte alltid sammanfaller 100% (eller 99,9%) med var
Sven: Jag förstår din frustration. Men samtidigt: Anmäler man sig till ett landsvägs- eller terränglopp, måste man utgå från de förutsättningar som finns för det loppet. Detta innefattar att banmätningen inte alltid sammanfaller 100% (eller 99,9%) med var
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 08:20Är det inte beskrivet som 10000 meterslopp utan millopp så är det bara avrundat efter alla matematiska regler.
Är det inte beskrivet som 10000 meterslopp utan millopp så är det bara avrundat efter alla matematiska regler.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 08:59För att återgå till huvudfrågan, Petra och Jonas marathonbloggar.
Min åsikt är nog att Jonas satsning känns lite machovarning med tokträning på kort tid. Sannolikheten att han fortsätter träna efter utfört uppdrag är nog ganska liten och vad fyller då d
För att återgå till huvudfrågan, Petra och Jonas marathonbloggar.
Min åsikt är nog att Jonas satsning känns lite machovarning med tokträning på kort tid. Sannolikheten att han fortsätter träna efter utfört uppdrag är nog ganska liten och vad fyller då d
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 09:27Jag uppfattade Petras det som att Petra blev frustrerad över en svårtolkad skylt mot slutet, snarare än några meter hit eller dit. Men jag kanske läste slarvigt. Jag läste en helt annan bloggare som skrev om skyltmissar på Kungsholmen, så det verkar ju ri
Jag uppfattade Petras det som att Petra blev frustrerad över en svårtolkad skylt mot slutet, snarare än några meter hit eller dit. Men jag kanske läste slarvigt. Jag läste en helt annan bloggare som skrev om skyltmissar på Kungsholmen, så det verkar ju ri
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:24Öland Kyrkstafett har utöver målade pilar funktionärer som aktivt dirigerar deltagarna vid alla korsningar eller tveksamheter. Föredömligt av Högby IF.
Öland Kyrkstafett har utöver målade pilar funktionärer som aktivt dirigerar deltagarna vid alla korsningar eller tveksamheter. Föredömligt av Högby IF.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:36Den som bloggar har alltid rätt. Om en människa har valt att lägga ut sina åsikter och (delar av) sitt liv till offentlig beskådan är det ju inte för att berätta vad som är rätt och fel, utan för att visa upp just sin egen åsikt och berätta om sin egen up
Den som bloggar har alltid rätt. Om en människa har valt att lägga ut sina åsikter och (delar av) sitt liv till offentlig beskådan är det ju inte för att berätta vad som är rätt och fel, utan för att visa upp just sin egen åsikt och berätta om sin egen up
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:53Det är egentligen en diskussion för en annan tråd, men när det gäller Kungsholmen runt förstår jag Petras (och alla andras) frustration.
Problemet är inte bara att banan var några meter för lång, utan alla oklarheter därom. Först hävdas det att banan är
Det är egentligen en diskussion för en annan tråd, men när det gäller Kungsholmen runt förstår jag Petras (och alla andras) frustration.
Problemet är inte bara att banan var några meter för lång, utan alla oklarheter därom. Först hävdas det att banan är
Quote from Jonny Persson on 13 May 2010, 11:41Oj oj oj. Nu har jag varit inne och läst lite på de respektive bloggarna. DN-killen varken rör eller berör mig på något sätt annat än att jag tycker själva idén med "maratonlöpare på 50 dagar" är direkt korkad.
SVD-tjejen däremot berör mig. I negativ me
Oj oj oj. Nu har jag varit inne och läst lite på de respektive bloggarna. DN-killen varken rör eller berör mig på något sätt annat än att jag tycker själva idén med "maratonlöpare på 50 dagar" är direkt korkad.
SVD-tjejen däremot berör mig. I negativ me
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 12:19Men hon är väl ingen tävlingslöpare? Mer en vanlig motionär som bloggar om sin träning inför ett marathon.
Jag tror inte "riktiga" tävlingslöpare ska förvänta sig något om hur det är att vara löpare. Lika lite som Kalla och de övriga skidåkarna ska räkna
Men hon är väl ingen tävlingslöpare? Mer en vanlig motionär som bloggar om sin träning inför ett marathon.
Jag tror inte "riktiga" tävlingslöpare ska förvänta sig något om hur det är att vara löpare. Lika lite som Kalla och de övriga skidåkarna ska räkna