Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:18Jag uppfattar också Mackan som tävlingslöpare och menar att han inte kan förvänta sig att Petras blogg ska ge honom något.
Jag uppfattar också Mackan som tävlingslöpare och menar att han inte kan förvänta sig att Petras blogg ska ge honom något.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:20Hej Petra, vad sägs om de inlägg jag redan kommenterade - t.ex. om Insanity 🙂
Sedan har du en ganska stor drös material såsom om löpteknik, tester m.m. som du knappast snutit ur näsan själv. Du har varit duktig på att snappa upp ämnen som legat i luften
Hej Petra, vad sägs om de inlägg jag redan kommenterade - t.ex. om Insanity 🙂
Sedan har du en ganska stor drös material såsom om löpteknik, tester m.m. som du knappast snutit ur näsan själv. Du har varit duktig på att snappa upp ämnen som legat i luften
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:24Fredrika, en stor del av det jag skrivit om löpteknik och annat är vedertagna fakta i löparvärlden och det vore omöjligt för mig att ange alla källor jag hittat informationen i. Mycket har jag hittat på Runningtimes, fått veta av min coach som berättat en
Fredrika, en stor del av det jag skrivit om löpteknik och annat är vedertagna fakta i löparvärlden och det vore omöjligt för mig att ange alla källor jag hittat informationen i. Mycket har jag hittat på Runningtimes, fått veta av min coach som berättat en
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:25Just ja - Insanity Workout fick jag tipsat av Gax-Staffan 🙂 (gax-staffan.blogspot.com) //Petra
Just ja - Insanity Workout fick jag tipsat av Gax-Staffan 🙂 (gax-staffan.blogspot.com) //Petra
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:27Om du är ordentlig med din research Petra så är det mig en fullständig gåta hur du kan ha missat ultraschmultra - inte minst med tanke på att många av mina vänner också är dina vänner 🙂
Och som sagt, länken fick du tidigare, i kommentarer som du plock
Om du är ordentlig med din research Petra så är det mig en fullständig gåta hur du kan ha missat ultraschmultra - inte minst med tanke på att många av mina vänner också är dina vänner 🙂
Och som sagt, länken fick du tidigare, i kommentarer som du plock
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:34Jag är ledsen, men kommentarer har jag aldrig plockat bort... Det sköts av tekniker i ett annat företag som anlitas av SvD och inget jag kan styra över. Och helt seriöst, jag hade hört talas om din blogg (bl a genom MarathonMia), men aldrig läst den - för
Jag är ledsen, men kommentarer har jag aldrig plockat bort... Det sköts av tekniker i ett annat företag som anlitas av SvD och inget jag kan styra över. Och helt seriöst, jag hade hört talas om din blogg (bl a genom MarathonMia), men aldrig läst den - för
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:44Petra, jag är beredd att köpa dina förklaringar rakt av. Men jag hoppas du förstår att jag tyckte det var mycket märkligt att just mina kommentarer togs bort (och ingen annans vad jag kunde se), efter att jag under ditt Insanity-inlägg tipsade om mitt urs
Petra, jag är beredd att köpa dina förklaringar rakt av. Men jag hoppas du förstår att jag tyckte det var mycket märkligt att just mina kommentarer togs bort (och ingen annans vad jag kunde se), efter att jag under ditt Insanity-inlägg tipsade om mitt urs
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:47Fredrika, jag är ledsen för att din kommentar togs bort. Har helt ärligt ingen förklaring till detta! Som sagt, jag sätter en heder i att credda de människor som tipsat mig om saker och berikat mig med ny kunskap om löpning. Allt gott till dig och, som sa
Fredrika, jag är ledsen för att din kommentar togs bort. Har helt ärligt ingen förklaring till detta! Som sagt, jag sätter en heder i att credda de människor som tipsat mig om saker och berikat mig med ny kunskap om löpning. Allt gott till dig och, som sa
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:53Länkar till olika bloggar / företag osv tas ofta bort direkt så att inte blir "gratisreklam" 😉
Länkar till olika bloggar / företag osv tas ofta bort direkt så att inte blir "gratisreklam" 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:57Fast Micke, gratisreklam och en credd-länk till en annan blogg är ju inte samma sak 🙂 Inte alltid i alla fall...
Fast Micke, gratisreklam och en credd-länk till en annan blogg är ju inte samma sak 🙂 Inte alltid i alla fall...