Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:41Nej, men jag menar i kommentarerna till blogginlägg. Skulle inte förvåna mig om era tekniker sitter och rensar inlägg med länkar i just för att de gör "egen" reklam. Ett exempel skulle väl vara om någon fick för sig att gå in och skriva www.funbeat.se som
Nej, men jag menar i kommentarerna till blogginlägg. Skulle inte förvåna mig om era tekniker sitter och rensar inlägg med länkar i just för att de gör "egen" reklam. Ett exempel skulle väl vara om någon fick för sig att gå in och skriva http://www.funbeat.se som
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:47Micke, vet faktiskt inte - ska undersöka detta! Men jag vet att de gånger folk som kommenterat signerat med t ex "Anna - xxxx.blogg.se" så har det fått stå kvar i alla fall. Som sagt, kollar och återkommer. //Petra
Micke, vet faktiskt inte - ska undersöka detta! Men jag vet att de gånger folk som kommenterat signerat med t ex "Anna - xxxx.blogg.se" så har det fått stå kvar i alla fall. Som sagt, kollar och återkommer. //Petra
Quote from Therese Linner on 13 May 2010, 16:57Jag kommer ihåg när Fredrikas länk till Insanityinlägget plockades bort och det var där mitt intresse för bloggen försvann. Jag läste i början och tyckte att det var kul med en annan slags löparblogg på svd än Sunesons som jag följt med glädje innan. Seda
Jag kommer ihåg när Fredrikas länk till Insanityinlägget plockades bort och det var där mitt intresse för bloggen försvann. Jag läste i början och tyckte att det var kul med en annan slags löparblogg på svd än Sunesons som jag följt med glädje innan. Seda
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 17:02Men det är viktigt att ni i fortsättningen berättar sådana här saker för mig, så att jag kan försöka påverka det hela. Det är ju trist att flera månader efteråt läsa i ett internetforum att ni slutat läsa bloggen för att en kommentar plockades bort... //P
Men det är viktigt att ni i fortsättningen berättar sådana här saker för mig, så att jag kan försöka påverka det hela. Det är ju trist att flera månader efteråt läsa i ett internetforum att ni slutat läsa bloggen för att en kommentar plockades bort... //P
Quote from Therese Linner on 13 May 2010, 17:14Petra, jag personligen har allmän joggbloggtröttma och läser numer bara 2-3 stycken då de fortfarande ligger i min rss-läsare. Jag har mättats på tester av gratisprylar, löparcoacher, bloggträffar etc. så jag är inget bra exempel. Å andra sidan är jag nog
Petra, jag personligen har allmän joggbloggtröttma och läser numer bara 2-3 stycken då de fortfarande ligger i min rss-läsare. Jag har mättats på tester av gratisprylar, löparcoacher, bloggträffar etc. så jag är inget bra exempel. Å andra sidan är jag nog
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:04Hinner inte läsa så många bloggar, prioriterar min egen träning. Men har dessvärre skadat mig typ veckan före alla tävlingar och så blir det DNS. (Min fru skrattar hjärtligt åt mig och påstår att jag eg. inte vill tävla. ???)
Men hur skulle en SvD- eller
Hinner inte läsa så många bloggar, prioriterar min egen träning. Men har dessvärre skadat mig typ veckan före alla tävlingar och så blir det DNS. (Min fru skrattar hjärtligt åt mig och påstår att jag eg. inte vill tävla. ???)
Men hur skulle en SvD- eller
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:25Mitt tips blir:
Petra kommer ta sig i mål under sin måltid utan större problem. Får hoppas hon fortsätter med något nytt mål efter maran. Varför inte sub40 t.ex.?
Jonas kommer starta för hårt och tappa fart efter halva loppet. Kommer bli "gåfart" efter
Mitt tips blir:
Petra kommer ta sig i mål under sin måltid utan större problem. Får hoppas hon fortsätter med något nytt mål efter maran. Varför inte sub40 t.ex.?
Jonas kommer starta för hårt och tappa fart efter halva loppet. Kommer bli "gåfart" efter
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:28Ähhhh....Jag utgår ifrån att Jonas har mörkat hela sin vinterträning å kommer att spurta i mål på 3.45.37.......Det går alltså enl pressen att göra den tiden på så kort tids träning....SLUT:
Ähhhh....Jag utgår ifrån att Jonas har mörkat hela sin vinterträning å kommer att spurta i mål på 3.45.37.......Det går alltså enl pressen att göra den tiden på så kort tids träning....SLUT:
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:50Anders - jag kan bara svara för hur den här SvD-bloggaren skulle göra. Jag ser till att försöka slippa knäont efter 35 km genom att systematiskt köra längre och längre långpass i min tänkta marafart (5.30 min/km). Har hunnit bli ett antal sådana den här v
Anders - jag kan bara svara för hur den här SvD-bloggaren skulle göra. Jag ser till att försöka slippa knäont efter 35 km genom att systematiskt köra längre och längre långpass i min tänkta marafart (5.30 min/km). Har hunnit bli ett antal sådana den här v
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:51Micke - hoppas du har rätt 🙂 Sub40 känns lite out of my league, men varför inte sub45? Har också allvarliga funderingar på Lidingöloppet, så större inslag av terränglöpning kan de som läser bloggen efter Maran räkna med...
Micke - hoppas du har rätt 🙂 Sub40 känns lite out of my league, men varför inte sub45? Har också allvarliga funderingar på Lidingöloppet, så större inslag av terränglöpning kan de som läser bloggen efter Maran räkna med...