Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 14:43Efter lite funderingar och diverse skräckhistorier 😉 så har jag idag ringt och bett om att få en tid efter loppet. Jag kommer att vara tillräckligt nervös ändå och behöver inte några ytterligare saker att oroa mig för. Tack för alla synpunkter!
Efter lite funderingar och diverse skräckhistorier 😉 så har jag idag ringt och bett om att få en tid efter loppet. Jag kommer att vara tillräckligt nervös ändå och behöver inte några ytterligare saker att oroa mig för. Tack för alla synpunkter!
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 14:06Låter klokt. Verkar inte som att jag behöver dra min skräckhistoria också 😉
Låter klokt. Verkar inte som att jag behöver dra min skräckhistoria också 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:10*svimmar*
*svimmar*
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 21:42Hallå!
Om det inte är "akut" avvaktar du till oktober/november med att ta bort visdomständerna ... Du KAN BLI kraftigt "allmännpåverkad" 3 dagar till 3 veckor efter ingreppet.
Och ½ maran kan du ju inte flytta på ....
Hallå!
Om det inte är "akut" avvaktar du till oktober/november med att ta bort visdomständerna ... Du KAN BLI kraftigt "allmännpåverkad" 3 dagar till 3 veckor efter ingreppet.
Och ½ maran kan du ju inte flytta på ....
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 13:07För att nyansera skräcken:
jag har dragit ut tre av mina fyra visdomständer, varav båda i underkäken.
Ja - dragit ut. Inte opererat bort. Jag har aldrig förstått varför man ska skära i friska kroppsdelar. Mina drogs när jag fick hål/infektion/besvär/tand
För att nyansera skräcken:
jag har dragit ut tre av mina fyra visdomständer, varav båda i underkäken.
Ja - dragit ut. Inte opererat bort. Jag har aldrig förstått varför man ska skära i friska kroppsdelar. Mina drogs när jag fick hål/infektion/besvär/tand