Quote from Funbeat user on 6 August 2007, 22:29P! Okidok. Ja det var ett urtömmande svar :). Det är högst intressant att få med omgivningens tycken och egna rutiner, eftersom det ger en bild av om det gnälls för mycket och provas för lite. Det känns väl efter era råd och tankar lite som att det är "pr
P! Okidok. Ja det var ett urtömmande svar :). Det är högst intressant att få med omgivningens tycken och egna rutiner, eftersom det ger en bild av om det gnälls för mycket och provas för lite. Det känns väl efter era råd och tankar lite som att det är "pr
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 00:08Kommer precis hem efter ha varit i Charlottenlund på GP.
De snittade drygt femtio km/h och det var ingen som körde 50-70 i kadens.
Nicky Sörensen vann!
Kommer precis hem efter ha varit i Charlottenlund på GP.
De snittade drygt femtio km/h och det var ingen som körde 50-70 i kadens.
Nicky Sörensen vann!
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 07:40Hej Jonas.
Och vilken toppen tråd du drog i gång. Här har du fått mängder av råd och ideer om än det en och en det andra. Och avseende "prova mer och fundera mindre" så ligger det mycket i den tanken, men man får inte glömma bort att reflektera över det
Hej Jonas.
Och vilken toppen tråd du drog i gång. Här har du fått mängder av råd och ideer om än det en och en det andra. Och avseende "prova mer och fundera mindre" så ligger det mycket i den tanken, men man får inte glömma bort att reflektera över det
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 08:12Varför lägga ned ett års träning på något som är utforskat?
Sedan skall man börja om och har kanske även fått knäproblem.
Varför lägga ned ett års träning på något som är utforskat?
Sedan skall man börja om och har kanske även fått knäproblem.
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 08:19Hej David,
"Varför lägga ned ett års träning på något som är utforskat?
Sedan skall man börja om och har kanske även fått knäproblem. "Den som går vilse, finner nya vägar och det är genom att pröva nya vägar man kan finna framgång och utveckling. Men
Hej David,
"Varför lägga ned ett års träning på något som är utforskat?
Sedan skall man börja om och har kanske även fått knäproblem. "
Den som går vilse, finner nya vägar och det är genom att pröva nya vägar man kan finna framgång och utveckling. Men
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 10:39Det finns skäl till att tävlingscyklister kör på högre kadens än det som känns bekvämt i början när man börjar träna.
Varför har man maxutväxling till och med Juniorklassen?
Det finns väldigt många som kör sönder knäna oavsett om de tar ansvar för sin k
Det finns skäl till att tävlingscyklister kör på högre kadens än det som känns bekvämt i början när man börjar träna.
Varför har man maxutväxling till och med Juniorklassen?
Det finns väldigt många som kör sönder knäna oavsett om de tar ansvar för sin k
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 13:29Hej David.
Jag tror att vi i grunden har samma uppfattning vad det gäller knäna och det har som sagt resulterat i att jag har höjt min kadens ca 10 snäpp. Sen har jag kanske varit otydlig, men jag förordar numera en kadens runt 90-95 +/- 5. I övrig hänvi
Hej David.
Jag tror att vi i grunden har samma uppfattning vad det gäller knäna och det har som sagt resulterat i att jag har höjt min kadens ca 10 snäpp. Sen har jag kanske varit otydlig, men jag förordar numera en kadens runt 90-95 +/- 5. I övrig hänvi
Quote from Fredrik Närenfors on 14 August 2007, 23:02Kevin.
Tack för din skarpsynthet. Naturligtvis är det inte energiåtgången jag är intresserad av, tvärtom. Så här skulle det stått
"Där kan jag prestera mest effekt till lägsta puls."
Vid en kadens på 83 alltså
Kevin.
Tack för din skarpsynthet. Naturligtvis är det inte energiåtgången jag är intresserad av, tvärtom. Så här skulle det stått
"Där kan jag prestera mest effekt till lägsta puls."
Vid en kadens på 83 alltså
Quote from Emma Sjöberg on 17 August 2007, 08:46Jag har en annan fundering, är det så att han han ett kompackt vevparti? Om bultarna sitter så tätt så kanske det är en kompakt och att det kanske vore mer i sin ordning med en 34 eller 36 a på lilla klingan?
Eller har jag vimsat till det nu?
Jag har en annan fundering, är det så att han han ett kompackt vevparti? Om bultarna sitter så tätt så kanske det är en kompakt och att det kanske vore mer i sin ordning med en 34 eller 36 a på lilla klingan?
Eller har jag vimsat till det nu?
Quote from Anders Wallerstedt on 17 August 2007, 09:06Ja, du har nog rätt han har nog ett kompakt parti, troligen med 34/50, har för mig att RC600 är ett sådant. Hoppet 34/55 går nog inte, men 39/55 går.
Ja, du har nog rätt han har nog ett kompakt parti, troligen med 34/50, har för mig att RC600 är ett sådant. Hoppet 34/55 går nog inte, men 39/55 går.