Quote from Kicki K on 28 November 2008, 10:07Min 294:or kom på posten igår men jag hann inte hämta ut dem.
Lika bra det. Idag va det torrt, inte ens fuktigt bitvis på vägen här i Sthlm. Nu är man plötsligt miljöbov om man skulle köra runt med dubbdäck.
För nån vecka sen pratades vilket däck man ska
Min 294:or kom på posten igår men jag hann inte hämta ut dem.
Lika bra det. Idag va det torrt, inte ens fuktigt bitvis på vägen här i Sthlm. Nu är man plötsligt miljöbov om man skulle köra runt med dubbdäck.
För nån vecka sen pratades vilket däck man ska
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 10:17Japp idag åker dubben av ingen snö så långt ögat når 🙂 🙁
Japp idag åker dubben av ingen snö så långt ögat når 🙂 🙁
Quote from Kicki K on 28 November 2008, 10:27oj, är det sant.
Byter du så ofta?
oj, är det sant.
Byter du så ofta?
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 10:29Man kanske skulle skaffa en uppsättning hjul till så man enkelt kan byta mellan dubb och dubbfritt. Frågan är bara om det är värt det på min gamla traktor?
Man kanske skulle skaffa en uppsättning hjul till så man enkelt kan byta mellan dubb och dubbfritt. Frågan är bara om det är värt det på min gamla traktor?
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 10:50Tar ju inte så lång tid att byta och det ser ju inte ut att bli snö/is dom närmsta 7 dagarna. Sen sliter man ju lite minder på dubben och det blir lite lättare att cykla.
7 grader är ju nästan svensk sommar 😀
Tar ju inte så lång tid att byta och det ser ju inte ut att bli snö/is dom närmsta 7 dagarna. Sen sliter man ju lite minder på dubben och det blir lite lättare att cykla.
7 grader är ju nästan svensk sommar 😀
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 11:58Det är den tidiga turen till jobbet som är vansklig med tanke på att tempen ofta ligger runt 0 strecket så här års. Nåja, vad lätt det ska rulla i vår (H)
Det är den tidiga turen till jobbet som är vansklig med tanke på att tempen ofta ligger runt 0 strecket så här års. Nåja, vad lätt det ska rulla i vår (H)
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 00:31Fick mina Nokian W240 från cyclocomponents idag men hinner inte få på dom till imorgon bitti! Det blir Bambi på hal is eller bil 🙁 imorgon
Fick mina Nokian W240 från cyclocomponents idag men hinner inte få på dom till imorgon bitti! Det blir Bambi på hal is eller bil 🙁 imorgon
Quote from ellen olsson on 4 December 2008, 07:14Flera uppsättningar hjul till sina cyklar är en självklarhet. 🙂
Flera uppsättningar hjul till sina cyklar är en självklarhet. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 14:06Eller hur Fredrik G. Nybörjare som jag är beställde jag ett extra hjulpar från cyclec. På bilden såg de ut att ha skivbromsen ditmonterad men nope....så nu måste jag klura ut vad jag ska ha för några såna i dubbel uppsättning.
Eller hur Fredrik G. Nybörjare som jag är beställde jag ett extra hjulpar från cyclec. På bilden såg de ut att ha skivbromsen ditmonterad men nope....så nu måste jag klura ut vad jag ska ha för några såna i dubbel uppsättning.
Quote from Rasmus Olsson on 5 December 2008, 14:10Julia, du menar väl skivbromsskivorna? Köp en dubbel uppsättning av dom med.
Julia, du menar väl skivbromsskivorna? Köp en dubbel uppsättning av dom med.