Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDuscha
You need to log in to create posts and topics.

@kjell. Jag tolkade ditt inlägg som kritik mot det aggressiva utbrottet o inte som kritik mot mig. 🙂 Jag tycker livet är soligare om jag tolkar inlägg positivt.

Mitt inlägg var enbart riktat för att tipsa Jackie om mina knep då vi verkar ha gemensamma

Maria T: ja, 3 min är väl nog? Vem har pratat om 40 min? Lägg inte ord i munnen på mig. Är en dusch bara en dusch om den är 40min? Klart 2-3min räcker. Och oavsett kommentarerna här, kommer alltid tycka det är konstigt att människor år 2012 inte duschar v

Jag har faktiskt ingen aning om hur ofta mina bekanta duschar. Men jag antar att det är jättekonstigt det också?

År 2012, är väl bäst att tillägga. Så ni vet.

Mina träningskompisar brukar duscha - det har jag sett (2012)

Edit: Detta hände även 2011 (och 2010 tror jag)

Jag hade en gång en träningskompis som inte duschade, men jag tvåla till honom så handukar under.

Jag duschar när jag känner mig ofräsch. Om det är varje dag eller inte varje dag eller två gånger om dagen - who cares, really? Sunt förnuft.

Atopiker säger jag bara. Jag har två såna barn, och de ska definitivt inte tvålas in dagligen. Sdan svettas barn annorlunda än vuxna. Det är MYCKET bättre att snåla med duschandet än att smörja in med krämer och hydrokortison hela tiden - så här på vinter

Och fö har jag ett långt, tjockt och fint hår som definitivt inte tvättas på två, tre minuter, annat än möjligen med högtryckstvätt ...

youtubeklipp på hårtvätten med högtryckstvätten? 😉

Nä, men visst är det så.. alla är vi olika känsliga och när jag var liten fick jag knappt titta på tvålen.. eller tvättmedel, diskmedel, parfym, smink, kritor, nickel osv osv.. idag är jag försiktig men

Jo sedan finns det en massa sorter man helt enkelt ska _undvika_ , min frisör jag hade en gång i tiden brukade prata om ett märke som såldes som så milt och naturligt, men hon rekommenderade att man snarare tvättade bilen med - om man inte var rädd om lac