Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:20Kära David, har du ingen riktigt långhårig kvinna i din närhet som du kan studera när hon fixar med sitt hår?
Nu pratar vi hår till midjan. Det ska blötas ordentligt alltihopa, det tar sin lilla stund. Gnugga in schampoo, som ska sitta kvar några minute
Kära David, har du ingen riktigt långhårig kvinna i din närhet som du kan studera när hon fixar med sitt hår?
Nu pratar vi hår till midjan. Det ska blötas ordentligt alltihopa, det tar sin lilla stund. Gnugga in schampoo, som ska sitta kvar några minute
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:29Normala människor brukar stänga av vattnet när det inte finns behov av att ha det på.
Normala människor brukar stänga av vattnet när det inte finns behov av att ha det på.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:51Nej. Normala människor säger gärna att de stänger av vattnet.
Nej. Normala människor säger gärna att de stänger av vattnet.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:51Och appropå hår så ska väl allt hår på kroppen förutom på huvudet, ögonfransar och ögonbryn nogsamt boettagas för det anses väl också äckligt av många nuförtiden. Tar nog sin tid...
Och appropå hår så ska väl allt hår på kroppen förutom på huvudet, ögonfransar och ögonbryn nogsamt boettagas för det anses väl också äckligt av många nuförtiden. Tar nog sin tid...
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:53Jag betalar för mitt varmvatten, en bra medicin mot långduschar. Dusch kan ta 5 min... Eller 1tim bad... Och vem rakar sig när det finns vax.. 🙂 hårinpackningen sitter 30 min.. medans jag ligger i badet alt sitter i soffan.
Som sagt, skönt vi är olik
Jag betalar för mitt varmvatten, en bra medicin mot långduschar. Dusch kan ta 5 min... Eller 1tim bad... Och vem rakar sig när det finns vax.. 🙂 hårinpackningen sitter 30 min.. medans jag ligger i badet alt sitter i soffan.
Som sagt, skönt vi är olik
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 17:09För att svara på frågan om vad som händer om man duschar för ofta, ur personlig synvinkel - alltså vad som drabbar mig personligen:
Håravfall - mitt hår blir mycket känsligt och faller av mycket överallt och hela tiden. Mycket jobbigt!
Fett hår - mitt h
För att svara på frågan om vad som händer om man duschar för ofta, ur personlig synvinkel - alltså vad som drabbar mig personligen:
Håravfall - mitt hår blir mycket känsligt och faller av mycket överallt och hela tiden. Mycket jobbigt!
Fett hår - mitt h
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 18:44🙂 försöker ursäkta felskrivningar och tossig svenska med att jag skrev i mobilen på tbanan.
🙂 försöker ursäkta felskrivningar och tossig svenska med att jag skrev i mobilen på tbanan.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 18:45Aha! Okej, jag kan relatera. Förutom tunnelbanan förstås.
Aha! Okej, jag kan relatera. Förutom tunnelbanan förstås.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 19:11Jackie, lite tips som jag nyttjar. Testa dusch o badoljan från apoteket o använd det som tvål på de kroppsdelar där det krävs. Jag använder frisörschampo, tigi, dumb blonde eller om du är känslig mot parfym så använd apotekets för barn. Du har rött hår (?
Jackie, lite tips som jag nyttjar. Testa dusch o badoljan från apoteket o använd det som tvål på de kroppsdelar där det krävs. Jag använder frisörschampo, tigi, dumb blonde eller om du är känslig mot parfym så använd apotekets för barn. Du har rött hår (?
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 19:24Men MoA....det var iaf inte det som jag tyckte var lite överdrivet...!? Det är hur djävla fräscht som helst att duscha flera gånger om dagen....fortsätt med det.Jag kan känna doften av en kvinnas dusch på flera meters håll....å ibland på 15 cm håll....å d
Men MoA....det var iaf inte det som jag tyckte var lite överdrivet...!? Det är hur djävla fräscht som helst att duscha flera gånger om dagen....fortsätt med det.Jag kan känna doften av en kvinnas dusch på flera meters håll....å ibland på 15 cm håll....å d