Quote from Jonny Persson on 27 February 2012, 12:37Jag blir precis som Mikael lite nyfiken eftersom jag kan duscha rätt mycket. Typiskt om jag jobbar är att jag duschar först på morgonen för att vakna upp och känna mig fräsch när jag kommer till jobbet. Sen efter träningen på lunchen och till sist på kväl
Jag blir precis som Mikael lite nyfiken eftersom jag kan duscha rätt mycket. Typiskt om jag jobbar är att jag duschar först på morgonen för att vakna upp och känna mig fräsch när jag kommer till jobbet. Sen efter träningen på lunchen och till sist på kväl
Quote from Magnus Gelang on 27 February 2012, 12:43För en del personer händer nog intenting om man duschar ofta, för en del andra torkar det ut huden.
För en del personer händer nog intenting om man duschar ofta, för en del andra torkar det ut huden.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 12:46Ni som tränade på 70-talet, hur ofta duschade ni då?
Ni som tränade på 70-talet, hur ofta duschade ni då?
Quote from Jonny Persson on 27 February 2012, 12:50På morgonen och efter träningspassen.
På morgonen och efter träningspassen.
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2012, 12:50OK, jag erkänner. Om jag har tränat kvällen innan så duschar jag inte på morgonen efter. (Fast jag tvättar mig på lämpliga ställen förstås.)
Jag har klarat mig i över 60 år på det sättet och har inte fått några allvarliga hudsjukdomar el. dyl. Jag är ocks
OK, jag erkänner. Om jag har tränat kvällen innan så duschar jag inte på morgonen efter. (Fast jag tvättar mig på lämpliga ställen förstås.)
Jag har klarat mig i över 60 år på det sättet och har inte fått några allvarliga hudsjukdomar el. dyl. Jag är ocks
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 14:00I vanlig ordning så är vi ju alla människor olika. Och är olika känsliga för tvål, vatten och uttorkning/fet hy/fett hår.
Jag är superkänslig och tappar håret när jag tvättar det för mycket, jag får eksem om jag duschar med tvål för ofta och jag blir sup
I vanlig ordning så är vi ju alla människor olika. Och är olika känsliga för tvål, vatten och uttorkning/fet hy/fett hår.
Jag är superkänslig och tappar håret när jag tvättar det för mycket, jag får eksem om jag duschar med tvål för ofta och jag blir sup
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 14:47Äh, kom igen nu.
Reagerade mest på att en människa idag 2012 duschar 2-4ggr/v. Jättekonstigt i min värld. Sorry.
Äh, kom igen nu.
Reagerade mest på att en människa idag 2012 duschar 2-4ggr/v. Jättekonstigt i min värld. Sorry.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:07Det råder brist på färskvatten på vår jord, så det är väl bra att alla inte duschar i tid och otid. Sen är det såklart skillnad på att hoppa in 3 minuter för att snabbt fräscha upp sig mot att stå 40 minuter och fixa med håret o raka benen o gud vet allt.
Det råder brist på färskvatten på vår jord, så det är väl bra att alla inte duschar i tid och otid. Sen är det såklart skillnad på att hoppa in 3 minuter för att snabbt fräscha upp sig mot att stå 40 minuter och fixa med håret o raka benen o gud vet allt.
Quote from Jonny Persson on 27 February 2012, 16:133 minuter? Hur länge duschar du kvinna? Två minuter hinner man bra på. 🙂
3 minuter? Hur länge duschar du kvinna? Två minuter hinner man bra på. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:14Det måste vara mycket att raka om det tar 40 minuter.
Det måste vara mycket att raka om det tar 40 minuter.