Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 16:27Jag har svårt att tänka mig att inte håret blir smutsigt o svettigt när jag tränar. Jag brukar inte träna i ett renrum direkt utan utomhus.
Jag har svårt att tänka mig att inte håret blir smutsigt o svettigt när jag tränar. Jag brukar inte träna i ett renrum direkt utan utomhus.
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 16:28Det är individuellt utifrån vilken hårkvalité du har. Jag tvättar mitt med schampo varje dag.. använder balsam och rejält med inpackning en gång i veckan..
Min flickvän schamponerar sitt hår varannan dag och får inte alls fettigt hår ens om hon tränar o
Det är individuellt utifrån vilken hårkvalité du har. Jag tvättar mitt med schampo varje dag.. använder balsam och rejält med inpackning en gång i veckan..
Min flickvän schamponerar sitt hår varannan dag och får inte alls fettigt hår ens om hon tränar o
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 16:40jag behöver bara schamponera håret max 2 ggr / veckan, fast för nått år sen var det inte så men mitt hår vänjde sig, däremot så måste man ju då om man ska "vänja av sig" med mkt schampo stå ut med fettigt hår ett tag.
om jag måste duscha annars (tränar in
jag behöver bara schamponera håret max 2 ggr / veckan, fast för nått år sen var det inte så men mitt hår vänjde sig, däremot så måste man ju då om man ska "vänja av sig" med mkt schampo stå ut med fettigt hår ett tag.
om jag måste duscha annars (tränar in
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 21:58Jag duschar efter varje träningspass. Jag använder olje-duschcreme. Finns på Apoteket. Torkar inte ut huden. 🙂 Håret tvättar jag så sällan jag kan.
Jag duschar efter varje träningspass. Jag använder olje-duschcreme. Finns på Apoteket. Torkar inte ut huden. 🙂 Håret tvättar jag så sällan jag kan.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:29Lena M J: Så du menar att du bara duschar 2-4ggr/v? Fy, f-an vad äckligt rent ut sagt. Hua. Glad jag inte är din partner. Klart man duschar VARJE dag och de dagar jag tränar blir det 2ggr/dag. Aldrig haft problem med exem/torr hud/ eller vad nu folk inbil
Lena M J: Så du menar att du bara duschar 2-4ggr/v? Fy, f-an vad äckligt rent ut sagt. Hua. Glad jag inte är din partner. Klart man duschar VARJE dag och de dagar jag tränar blir det 2ggr/dag. Aldrig haft problem med exem/torr hud/ eller vad nu folk inbil
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:43Men Nathalie då......!? Överagerade du inte en liten,liten,liten bit nu..????? E de verkligen så förfasligt äckligt att inte duscha några dagar i veckan.?????...Ibland förr i tiden så hann jag inte på morgonen utan körde lite vaskning i armhålorna å i fej
Men Nathalie då......!? Överagerade du inte en liten,liten,liten bit nu..????? E de verkligen så förfasligt äckligt att inte duscha några dagar i veckan.?????...Ibland förr i tiden så hann jag inte på morgonen utan körde lite vaskning i armhålorna å i fej
Quote from Magnus Gelang on 26 February 2012, 21:56Nathalie: Har du hört talas om att man kan tvätta av sig utan att kliva in i duschen och ha vatten över precis hela kroppen?
Tvätta mig varje dag gör jag, men duscha varje dag? Nej det gör jag inte.Jag duschar dock alltid efter träning som har gjort mig
Nathalie: Har du hört talas om att man kan tvätta av sig utan att kliva in i duschen och ha vatten över precis hela kroppen?
Tvätta mig varje dag gör jag, men duscha varje dag? Nej det gör jag inte.
Jag duschar dock alltid efter träning som har gjort mig
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 11:06Nathalie: Jag tror inte att det är någon i denna tråd som inbillar sig om vad som händer med deras kropp om de utsätts för dusch och vatten på det sättet varje dag. Det är väldigt mycket verkligt och dessutom bevisat med vetenskap. Att komma hit och tala
Nathalie: Jag tror inte att det är någon i denna tråd som inbillar sig om vad som händer med deras kropp om de utsätts för dusch och vatten på det sättet varje dag. Det är väldigt mycket verkligt och dessutom bevisat med vetenskap. Att komma hit och tala
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2012, 12:25Jackie: (t+)
Nathalie: BILD:http://www.clker.com/cliparts/G/p/d/L/f/g/thumbs-down-smiley-md.png
Jackie: (t+)
Nathalie: BILD:http://www.clker.com/cliparts/G/p/d/L/f/g/thumbs-down-smiley-md.png
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 12:34Hmmm, vad är det för allvarligt som händer om man duschar för mycket?
/person som duschar >10 ggr/vecka och gjort så i 40 år
Hmmm, vad är det för allvarligt som händer om man duschar för mycket?
/person som duschar >10 ggr/vecka och gjort så i 40 år