Quote from Guest on 11 September 2012, 13:58Har aldrig sprungit ett lopp - någonsin. Mer än i skolan då för 100 år sedan. Nu ska jag springa halvmaran i Stockholm och - jisses Amalia - Honolulu Marathon i december (om jag nu klarar det vill säga)
Jag blir aldrig törstig på mina långrundor, jag fö
Har aldrig sprungit ett lopp - någonsin. Mer än i skolan då för 100 år sedan. Nu ska jag springa halvmaran i Stockholm och - jisses Amalia - Honolulu Marathon i december (om jag nu klarar det vill säga)
Jag blir aldrig törstig på mina långrundor, jag fö
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:08spännande att göra sin första mara i honolulu...
spännande att göra sin första mara i honolulu...
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:08Sprang min första mara i Honolulu förra året, där behövs inte vätskebälte, det är kontrollen typ varannan-vartredje kilometer. Men det förstås, är man känslig på vad man ska dricka kanske en flaska kan va bra att ha.
Sprang min första mara i Honolulu förra året, där behövs inte vätskebälte, det är kontrollen typ varannan-vartredje kilometer. Men det förstås, är man känslig på vad man ska dricka kanske en flaska kan va bra att ha.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:16Spännande - eller kanske rent av idiotiskt, man varför inte krångla till det lite om det går liksom. Har aldrig varit på Hawaii så jag ser det som ett äventyr!
Jag är så jäkla rädd att jag ska få ont i magen av ngn sportdryck :-/ men det kanske man inte
Spännande - eller kanske rent av idiotiskt, man varför inte krångla till det lite om det går liksom. Har aldrig varit på Hawaii så jag ser det som ett äventyr!
Jag är så jäkla rädd att jag ska få ont i magen av ngn sportdryck :-/ men det kanske man inte
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:21Den enklaste lösningen på problemet är kanske att inte dricka sportdryck utan bara vatten?
Den enklaste lösningen på problemet är kanske att inte dricka sportdryck utan bara vatten?
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:23jo men det är inte bara vätskan man vill åt.. salt ocg näring är ganska viktigt på en mara, speciellt på en ö där det är stekhett och hård vind
jo men det är inte bara vätskan man vill åt.. salt ocg näring är ganska viktigt på en mara, speciellt på en ö där det är stekhett och hård vind
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:25Testa ALLTID den sportdryck du tänker dricka under en tävling i god tid innan.
Testa ALLTID den sportdryck du tänker dricka under en tävling i god tid innan.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:32Jo nu har jag ju inte testat Maxim Electrolyte Orange & Lemon som dom ska ha på halvmaran i helgen dumt nog. Var därför jag undrade lite om det finns dom som springer med egna bälten? Jag behöver energi när jag är ute i 2 timmar. Får gåshud och blir lite
Jo nu har jag ju inte testat Maxim Electrolyte Orange & Lemon som dom ska ha på halvmaran i helgen dumt nog. Var därför jag undrade lite om det finns dom som springer med egna bälten? Jag behöver energi när jag är ute i 2 timmar. Får gåshud och blir lite
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:34Jag har alltid med mig vätskebälte! Mest för att man tappar sekunder på att svänga in i vätskekontrollerna samt att man blir kletig under skorna vilket irriterar mig under resten av loppet.
Jag har alltid med mig vätskebälte! Mest för att man tappar sekunder på att svänga in i vätskekontrollerna samt att man blir kletig under skorna vilket irriterar mig under resten av loppet.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:37min mage kraschade under en mara i växsjö.. tror att det berodde på sportdrycken jag drack. Var tvungen att bryta pga det. surt som fan
min mage kraschade under en mara i växsjö.. tror att det berodde på sportdrycken jag drack. Var tvungen att bryta pga det. surt som fan