Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:40Jag har bälte med men det är för att få med mig Bricanylen om det skulle behövas.
Jag har bälte med men det är för att få med mig Bricanylen om det skulle behövas.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:53Ja men då kanske jag kan ta med mig mitt bälte, tänkte att jag kanske är fånig som har med egen dryck 🙂 Har aldrig sett ngn bild på ngn löpare som har med sig egen - tänkte att jag nog gjorde en större grej av dom där sportdryckerna än vad det är 😀
Ja men då kanske jag kan ta med mig mitt bälte, tänkte att jag kanske är fånig som har med egen dryck 🙂 Har aldrig sett ngn bild på ngn löpare som har med sig egen - tänkte att jag nog gjorde en större grej av dom där sportdryckerna än vad det är 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:55Om jag inte har helt fel så är startiden EXTREMT tidig.
Typ 06:00.Om du inte har testat sportdrycken innan så drick endast vatten eller bär med dig egen dricka.
Du kommer inte vara ensam med egen dricka ,det brukar vara fler än vad man tror som har väts
Om jag inte har helt fel så är startiden EXTREMT tidig.
Typ 06:00.
Om du inte har testat sportdrycken innan så drick endast vatten eller bär med dig egen dricka.
Du kommer inte vara ensam med egen dricka ,det brukar vara fler än vad man tror som har väts
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:06Även på halvmaran?
Även på halvmaran?
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:07japp.. bra att testa bältet på halvan.
japp.. bra att testa bältet på halvan.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:11Och jo starttiden är extremt tidigt i Honolulu. 05.00 Jag kommer ner på kvällen den 6:e och ska springa den 9:e. Man funderar ju lite kring det här med tidsomställningen och hur man ska göra dom två dagar jag har på mig innan. Om jag ska vända på dygnet e
Och jo starttiden är extremt tidigt i Honolulu. 05.00 Jag kommer ner på kvällen den 6:e och ska springa den 9:e. Man funderar ju lite kring det här med tidsomställningen och hur man ska göra dom två dagar jag har på mig innan. Om jag ska vända på dygnet e
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:13åker du ner för att spinga maran eller bokade du en resa och upptäckte att det går en mara?
åker du ner för att spinga maran eller bokade du en resa och upptäckte att det går en mara?
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:20Haha - jag åker dit för att springa Maran - och för att ha semester efteråt. Lite dumt att inte ha semester om man nu ändå åker ända till Hawaii. Jag ser det som ett äventyr. En gång i livet måste man väl ändå utmana sig själv och göra ngt som kräver lite
Haha - jag åker dit för att springa Maran - och för att ha semester efteråt. Lite dumt att inte ha semester om man nu ändå åker ända till Hawaii. Jag ser det som ett äventyr. En gång i livet måste man väl ändå utmana sig själv och göra ngt som kräver lite
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:21coolt!
coolt!
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:39Här är en liten text från när jag sprang på honolulu förra året. http://trail.outsideonline.se/2011/12/19/min-mara-premiar/
Startade kl5 då oxå, varmt blev det inte förrän efter 7-8 någon gång, men inte så fruktansvärt varmt. Det blåste mycket, bansträck
Här är en liten text från när jag sprang på honolulu förra året. http://trail.outsideonline.se/2011/12/19/min-mara-premiar/
Startade kl5 då oxå, varmt blev det inte förrän efter 7-8 någon gång, men inte så fruktansvärt varmt. Det blåste mycket, bansträck