Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Åh - tusen tack! Kul att läsa! Herrejisses vad fort du sprang. Mitt mål är att komma i mål 😀 springer så bedrövligt långsamt jag. Men å andra sidan så hinner jag ju se mkt av omgivningarna då 😉 Hur gjorde du på morgonen/natten? När gick du upp och åt? O

Vad kul att springa maran i Honolulu, det ska jag också göra någon gång i livet. 🙂 Ska springa min första halvmara nästa helg och jag tänkte ta med eget vätskebälte.

Jag åt en sen middag, på hawaii är de grymma på sushi och japanska rätter (vilket jag tycker om) så det blev en redig portion med Yaki Niku. Gick sedan och sov till ca 3.30 har jag för mig, hade en bit att gå till starten och det är så mycket folk och jag

Det som är värt att titta på under loppet är alla roliga människor som klär ut sig. Såg folk klä ut sig till starwars karaktärer, gå på styltor och allt möjligt tokigt. Sen att man möter eliten och får se hur fort de springer är tufft. Jag hade även ture

Ja jisses, det är mkt att tänka på. Det kanske räcker att äta en ordentlig middag och fylla på med lite proteinpulver och banan och en macka ett par timmar innan loppet. Det där med vätska är ju heller inte lätt. Jag brukar kissa precis innan jag ska spri

Vad gäller tidsomställning, så är det ju egentligen en fördel att inte ställa om för mycket eftersom starten är så tidig. Var på Hawaii (inte för att springa) för två år sedan och vaknade pigg, utvilad och fräsch runt 04.30 utan att ägna mer tid till omst

Jag har ingen erfarenhet av att springa marathon varesig på Hawaii eller någon annanstans heller, däremot har jag en onödigt stor erfarenhet av tisomställningar och jet-lag. De gånger jag har mått bäst och känt mig starkast i USA är när jag hållit mig kva

Nej, Oslo halvmara blir det för mig. Mindre än en vecka kvar, hjälp! Lycka till på maran i Honolulu. 🙂

Det där var smart med tidsomställningen. Tänker nog anamma att inte ställa om dygnet - iaf inte innan loppet. Låter vettigt. Tänker dock bada i champagne - om jag klarar maran 🙂

Johanna! Du kommer fixa det! Jag sprang i sthlm och det gick bra. Man bli

Härligt att halvmaran gick bra ändå! Blev tiden och sånt som planerat? 🙂

Har faktiskt som mål för mig själv att inte sticka iväg för snabbt i början, har lyckats med det på de lopp jag sprungit hittills och har mest känt för att lägga mig ner och dö ha