Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 01:12Mackan, jo jag förstår det:-) Personligen tycker jag att just variationen man får med kvalitetsträning är väldigt kul. Och det innefattar alla möjliga intervalltyper - från 15-sekundersintervaller till intervaller på en eller flera kilometer vilket förstå
Mackan, jo jag förstår det:-) Personligen tycker jag att just variationen man får med kvalitetsträning är väldigt kul. Och det innefattar alla möjliga intervalltyper - från 15-sekundersintervaller till intervaller på en eller flera kilometer vilket förstå
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 11:35Tapani Ka, du är välkommen. Det jag syftar på är att oavsett vad man startar för tråd kommer det alltid något skavsår som ska predika om det ena eller det andra. Det är helt enkelt grymt tråkigt bara.
Tapani Ka, du är välkommen. Det jag syftar på är att oavsett vad man startar för tråd kommer det alltid något skavsår som ska predika om det ena eller det andra. Det är helt enkelt grymt tråkigt bara.
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 12:18Linda P (t+)
Linda P (t+)
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 09:18Har svårt att springa intervaller själv, svårt att motivera sig. Blir gärna att man kommer in i ett behaglighetstempo.
Då är det bra att vi i löparklubben har onsdagsträningar vikta åt intervallträning, blandade program.
Kan vara stege av olika slag, kort
Har svårt att springa intervaller själv, svårt att motivera sig. Blir gärna att man kommer in i ett behaglighetstempo.
Då är det bra att vi i löparklubben har onsdagsträningar vikta åt intervallträning, blandade program.
Kan vara stege av olika slag, kort