Quote from Jonny Persson on 15 December 2012, 11:22Träskintervaller är nog det roligaste av alla intervallpass Håkan!
Träskintervaller är nog det roligaste av alla intervallpass Håkan!
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 11:32Kanonhäftigt.
Kanonhäftigt.
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 11:34Jag tycker nog att sanddyneintervaller är bättre..
BILD:http://racingpast.ca/uploads/ladoumegue%2069.jpeg
Jag tycker nog att sanddyneintervaller är bättre..
BILD:http://racingpast.ca/uploads/ladoumegue%2069.jpeg
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 11:50@Håkan (t+)
Framför allt ska det vara ROLIGT... å det ser era "träskintervaller" ut att vara 🙂
@Håkan (t+)
Framför allt ska det vara ROLIGT... å det ser era "träskintervaller" ut att vara 🙂
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 12:40Okej, nu spårar det ur. Detta är en tråd för oss som råkar gilla intervaller. Vad ni andra tycker skiter jag högaktningsfullt i. Ni kan sluta skriva nu, för ni tillför absolut inget.
Man kan dra diskusen om skaderisker hit och dit till dödagar, för vad
Okej, nu spårar det ur. Detta är en tråd för oss som råkar gilla intervaller. Vad ni andra tycker skiter jag högaktningsfullt i. Ni kan sluta skriva nu, för ni tillför absolut inget.
Man kan dra diskusen om skaderisker hit och dit till dödagar, för vad
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 14:43K E Ståhl körde ju en hel del intervall, o han blev ju ganska bra även på långa sträckor ...
K E Ståhl körde ju en hel del intervall, o han blev ju ganska bra även på långa sträckor ...
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 14:54Idag har jag sprungit snöpulsintervaller med min löparklubb. 10*1 min med 30 sek vila. Oj vad roligt och oj vad jobbigt. Tänk att man kan bli så trött av att intervalla i tio ynka minuter. 🙂
Idag har jag sprungit snöpulsintervaller med min löparklubb. 10*1 min med 30 sek vila. Oj vad roligt och oj vad jobbigt. Tänk att man kan bli så trött av att intervalla i tio ynka minuter. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 15:11Jag körde en lång snöpulsintervall idag jag ;o)
Jag körde en lång snöpulsintervall idag jag ;o)
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 17:32Linda, vid den här tiden på året gillar jag att köra tröskelintervaller då och då. (I den här väderleken blir det på löpband.) T ex 5 x 1 km i ett tempo som är lite långsammare än min milfart, med en minuts joggvila mellan jobben. Snabbare intervaller bru
Linda, vid den här tiden på året gillar jag att köra tröskelintervaller då och då. (I den här väderleken blir det på löpband.) T ex 5 x 1 km i ett tempo som är lite långsammare än min milfart, med en minuts joggvila mellan jobben. Snabbare intervaller bru
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 21:55Linda, jag har aldrig kört intervaller ända skriver jag i denna strängen.....du kan inte hindra mig så vitt jag vet.....känns det jobbigt för dig?
Kanske att jag provar på lite intervaller till våren men nu är det bara mängd som gäller för mig.
Linda, jag har aldrig kört intervaller ända skriver jag i denna strängen.....du kan inte hindra mig så vitt jag vet.....känns det jobbigt för dig?
Kanske att jag provar på lite intervaller till våren men nu är det bara mängd som gäller för mig.