Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 19:12K-G, du är så tråkigt negativ ibland. Sluta älta om tvång och krångliga saker och låt oss som tycker fart är roligt, pyssla våra intervaller och hitta lycka i det.
K-G, du är så tråkigt negativ ibland. Sluta älta om tvång och krångliga saker och låt oss som tycker fart är roligt, pyssla våra intervaller och hitta lycka i det.
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 23:01Linda (t+).
Allt som är roligt är bra även om det kanske inte alltid är optimalt.
Linda (t+).
Allt som är roligt är bra även om det kanske inte alltid är optimalt.
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 08:14Ber om ursäkt men vad är roligt med att riskera skador oftare än nödvändigt.
Antalet skador ökar och EN bidragande orsak är att löpare överskattar sin förmåga eller drömmer väl mycket.
Nu har vi vinter.
Så varför inte lufsa runt så mycket ni vill ut
Ber om ursäkt men vad är roligt med att riskera skador oftare än nödvändigt.
Antalet skador ökar och EN bidragande orsak är att löpare överskattar sin förmåga eller drömmer väl mycket.
Nu har vi vinter.
Så varför inte lufsa runt så mycket ni vill ut
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 09:04Varför tycker du att det är OK att säga åt andra vad dom ska göra när dom instisterar på att dom uppskattar det dom gör? Jag förstår inte...
Jag håller med Linda och Krister, det som är roligt är bra. Det *som man själv tycker är roligt*. Det är alltså s
Varför tycker du att det är OK att säga åt andra vad dom ska göra när dom instisterar på att dom uppskattar det dom gör? Jag förstår inte...
Jag håller med Linda och Krister, det som är roligt är bra. Det *som man själv tycker är roligt*. Det är alltså s
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 09:59Som långsprinter, dvs fokus på 400, m och alldeles för tung för långdistans (då lite drygt 85 kg) kom jag ändå under 37 min på en lätt terrängmil utan att nånsin springa mer än 35-40 km/vecka. Sprang aldrig mer än timme på träning, oftast max 45 min. Tyng
Som långsprinter, dvs fokus på 400, m och alldeles för tung för långdistans (då lite drygt 85 kg) kom jag ändå under 37 min på en lätt terrängmil utan att nånsin springa mer än 35-40 km/vecka. Sprang aldrig mer än timme på träning, oftast max 45 min. Tyng
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 10:19Tibor.
1. Jag säger in åt men jag tipsar om andra vägar.
2. Jag gillar inte att löpare blir skadade.Tibor.
Vad är så fel med påstående 1 + 2?OBS! Påståenden.
Tibor.
1. Jag säger in åt men jag tipsar om andra vägar.
2. Jag gillar inte att löpare blir skadade.
Tibor.
Vad är så fel med påstående 1 + 2?
OBS! Påståenden.
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 12:01Det är sättet du gör det på, K-G.
Detta är en tråd om intervaller. Jag tycker inte att det är speciellt artigt att då lägga ett inlägg om att man inte ska intervalla. Det är i princip att idiotförklara de som nu intervallar och är i denna diskussion. Jag
Det är sättet du gör det på, K-G.
Detta är en tråd om intervaller. Jag tycker inte att det är speciellt artigt att då lägga ett inlägg om att man inte ska intervalla. Det är i princip att idiotförklara de som nu intervallar och är i denna diskussion. Jag
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 12:45Tibor (t+)
Skönt med någon som lugnt och sansat kan förklara!
Tibor (t+)
Skönt med någon som lugnt och sansat kan förklara!
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 13:00K-G: Vi är båda tillräckligt gamla för att veta att livet är farligt. Jag springer intervaller, gör maxryck, spurtar uppför backor osv... trots skaderisken. Jag åker också skidor utför backar och ägnar mig åt andra sporter där det finns risk för skador. A
K-G: Vi är båda tillräckligt gamla för att veta att livet är farligt. Jag springer intervaller, gör maxryck, spurtar uppför backor osv... trots skaderisken. Jag åker också skidor utför backar och ägnar mig åt andra sporter där det finns risk för skador. A
Quote from Elias Engqvist on 14 December 2012, 13:59Ja, och ligga kvar i sängen är ännu farligare - de flesta dödsfall sker faktiskt i sängen!
Ja, och ligga kvar i sängen är ännu farligare - de flesta dödsfall sker faktiskt i sängen!