Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 21:04Jessie,
som Läderlappen och Robin fast onda ... och inom klädindustrin. Typ.I övrigt funkar säkert vaselin bra men inte lika länge som SportSlick, har kört några IronMan med SportSlick:en och den håller även för att bada med i 1½ timme. Men prova dig f
Jessie,
som Läderlappen och Robin fast onda ... och inom klädindustrin. Typ.
I övrigt funkar säkert vaselin bra men inte lika länge som SportSlick, har kört några IronMan med SportSlick:en och den håller även för att bada med i 1½ timme. Men prova dig f
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 21:45Inotyl tar man fram när det gått åt skogen dvs infanterield....
Kallingarna ut och in är åxxå ett bra knep:-)
Kan åxxå gipsa om dressmans billigast funkar super bra.(boxer kallingarna från dressman är inte lika bra)
Inotyl tar man fram när det gått åt skogen dvs infanterield....
Kallingarna ut och in är åxxå ett bra knep:-)
Kan åxxå gipsa om dressmans billigast funkar super bra.(boxer kallingarna från dressman är inte lika bra)
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 07:19För mig fungerar Idomin.
Råkade ta på mina taits ut och in en gång.
Det såg lite skumt ut med vit kräm på svart tyg 😉
För mig fungerar Idomin.
Råkade ta på mina taits ut och in en gång.
Det såg lite skumt ut med vit kräm på svart tyg 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 08:23Medevisalva - populärt i Vätternrundan kretsar fungerar bra för mig, särskilt vid triathlon. Sitter bättre än vaselin.
Medevisalva - populärt i Vätternrundan kretsar fungerar bra för mig, särskilt vid triathlon. Sitter bättre än vaselin.
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 22:28Tomas, så vitt (!) jag vet finns det bara en Inotyolsalva och det stämmer nog att den är mer grå än brun. Jag kör med den i röven och i ljumskarna på 24- och 48-timmarstävlingar eftersom vaselin inte håller så länge.
Tomas, så vitt (!) jag vet finns det bara en Inotyolsalva och det stämmer nog att den är mer grå än brun. Jag kör med den i röven och i ljumskarna på 24- och 48-timmarstävlingar eftersom vaselin inte håller så länge.