Quote from Guest on 1 October 2010, 10:33Hej! E ny här inne och vad menas med Löpning - Tempo? Tempo som jag undrar mest över och vad är den centrala skillnaden mellan löpning och joggning
Hej! E ny här inne och vad menas med Löpning - Tempo? Tempo som jag undrar mest över och vad är den centrala skillnaden mellan löpning och joggning
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:43Det finns en tämligen fantasilös definition vid 5 min/km.
I min världsbild är Joggaren en person som parkerar sina löpdon i skohyllan vid höstetid, motvind, regn, rusk lr snömodd.
Edit: Löpning - Tempo... Passar på den...
Det finns en tämligen fantasilös definition vid 5 min/km.
I min världsbild är Joggaren en person som parkerar sina löpdon i skohyllan vid höstetid, motvind, regn, rusk lr snömodd.
Edit: Löpning - Tempo... Passar på den...
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:45Ujj.... jag blev just löpare enligt Anders definition, trots att jag ALDRIG sprungit fortare än 5:30min/km. 😉
Ujj.... jag blev just löpare enligt Anders definition, trots att jag ALDRIG sprungit fortare än 5:30min/km. 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:46Tycker det handlar mest om inställning - löpning är en idrott. Jogging... vad ska man säga? Påstå bara inte att det är något som JAG håller på med!
Tycker det handlar mest om inställning - löpning är en idrott. Jogging... vad ska man säga? Påstå bara inte att det är något som JAG håller på med!
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:47Nej Oscar, det syns tydligt att du CYKLAR på bilden. Det är INTE jogging. (t+)
Nej Oscar, det syns tydligt att du CYKLAR på bilden. Det är INTE jogging. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:56Hehe, sant sant... men jag sprang efteråt, jag lovar.
Kan man inte få sin profilbild att skifta beroende på vilken grupp man skriver i?
Jag tyckte annars jag var ganska generös i min definition - om man säger att det man gör är löpning, så ÂR det så!
Hehe, sant sant... men jag sprang efteråt, jag lovar.
Kan man inte få sin profilbild att skifta beroende på vilken grupp man skriver i?
Jag tyckte annars jag var ganska generös i min definition - om man säger att det man gör är löpning, så ÂR det så!
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:33Enl min PT blir man löpare när man säger att passet var på min:sek, joggare säget tydligen "bara" minuter 😉
Enl min PT blir man löpare när man säger att passet var på min:sek, joggare säget tydligen "bara" minuter 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:42Jag löper då jag har driv i steget och joggar då jag inte har driv. Men jag säger aldrig att jag joggar, men min familj säger det hela tiden 🙁
Jag löper då jag har driv i steget och joggar då jag inte har driv. Men jag säger aldrig att jag joggar, men min familj säger det hela tiden 🙁
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:48Camilla: Det är inte att vara löpare. Det är att vara detaljfascist och jag är FÖDD sån. 😉
Camilla: Det är inte att vara löpare. Det är att vara detaljfascist och jag är FÖDD sån. 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 12:06Löpning - joggning. Spelar roll. Vi SPRINGER ju.
Löpning - joggning. Spelar roll. Vi SPRINGER ju.