Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 12:19Precis - löper, det gör tikarna. Jag springer. 🙂
Precis - löper, det gör tikarna. Jag springer. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 12:34"Löpning - Tempo" använder jag för pass med en lite längre sammanhängande sträcka fart i. Typiskt är sammanhängande tröskelpass, säg 20 minuter i 10k-HM-fart omringat av lugn uppvärmning och nedjogg.
"Löpning - Tempo" använder jag för pass med en lite längre sammanhängande sträcka fart i. Typiskt är sammanhängande tröskelpass, säg 20 minuter i 10k-HM-fart omringat av lugn uppvärmning och nedjogg.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:01Löpning jobbigare än jogging. Joggingpass, löppass, springpass, spurtpass åhhh.
-Vad har du gjort idag?
-Jag var ut och joggade en sväng i den underbara naturen.
-Okej, själv var jag ute och sprang 9km.😀
Löpning jobbigare än jogging. Joggingpass, löppass, springpass, spurtpass åhhh.
-Vad har du gjort idag?
-Jag var ut och joggade en sväng i den underbara naturen.
-Okej, själv var jag ute och sprang 9km.
😀
Quote from Camilla Höög on 1 October 2010, 13:41Det finns mängder med olika träningstyper, men det betyder inte att man behöver använda dem. Det finns 35 olika typer av löpning. Jag använder 1 och det är "Löpning", även om jag springer minimalistiskt, backe, intervaller eller vad jag nu gör. Jag skrive
Det finns mängder med olika träningstyper, men det betyder inte att man behöver använda dem. Det finns 35 olika typer av löpning. Jag använder 1 och det är "Löpning", även om jag springer minimalistiskt, backe, intervaller eller vad jag nu gör. Jag skrive
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 15:55Finns många joggare som är snabbare än jag. Men jag springer!
Finns många joggare som är snabbare än jag. Men jag springer!
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 16:12Finns många "springare" som är slöare än jag fast jag jobbar 😀
Finns många "springare" som är slöare än jag fast jag jobbar 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 16:33Finns många "springor" som jag jobbar på.. 😉
Finns många "springor" som jag jobbar på.. 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 19:22Hahaha nu avled jag lite av skratt.
Hahaha nu avled jag lite av skratt.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 00:58Jogging eller löpning, är det verkligen någon som bryr sig vad man kallar det för? Det viktigaste är ändå att man tränar(V)
Jogging eller löpning, är det verkligen någon som bryr sig vad man kallar det för? Det viktigaste är ändå att man tränar(V)
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 08:25Gillar nog definitionen av jogging som en typ av löpning som sker i långsam och bekväm takt.
Löpning blir det för mig när jag har lite mer driv i steget som någon skrev tidigare.
Gillar nog definitionen av jogging som en typ av löpning som sker i långsam och bekväm takt.
Löpning blir det för mig när jag har lite mer driv i steget som någon skrev tidigare.