Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 09:55Förut fanns det en tidning som hette JOGGING och som handlade om löpning..???....Å så fanns det en som hette LÖPNING å som handlade om jogging...(Nääää...nu djävlar ljuger jag så att jag tror mig själv...hehe..?!).
Själv definierar jag numera jogging/stre
Förut fanns det en tidning som hette JOGGING och som handlade om löpning..???....Å så fanns det en som hette LÖPNING å som handlade om jogging...(Nääää...nu djävlar ljuger jag så att jag tror mig själv...hehe..?!).
Själv definierar jag numera jogging/stre
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 12:01Annan definition: Jogging=mjukisbyxor, löpning=tights.
Annan definition: Jogging=mjukisbyxor, löpning=tights.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 12:09"Jogging eller löpning, är det verkligen någon som bryr sig vad man kallar det för? Det viktigaste är ändå att man tränar"
Tydligen så är det många som bryr sig >.< Vilket du ser i denna tråden. Själv tycker jag bara om att slänga ur mig saker, behöver i
"Jogging eller löpning, är det verkligen någon som bryr sig vad man kallar det för? Det viktigaste är ändå att man tränar"
Tydligen så är det många som bryr sig >.< Vilket du ser i denna tråden. Själv tycker jag bara om att slänga ur mig saker, behöver i
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 16:06Joggade gjorde folk på 80-talet.
Joggade gjorde folk på 80-talet.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 16:09JAG reggar jogging när jag ger mig ut och SPRINGER, men enligt de flesta kriterierna i den här tråden (springe i tights, räknar sekunderna och tycker själv att jag har ett driv i steget 😉 ) så är det tydligen löpning jag ägnar mig åt. *hepp!*
Vilken tur
JAG reggar jogging när jag ger mig ut och SPRINGER, men enligt de flesta kriterierna i den här tråden (springe i tights, räknar sekunderna och tycker själv att jag har ett driv i steget 😉 ) så är det tydligen löpning jag ägnar mig åt. *hepp!*
Vilken tur
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 16:22Jag har berättat det här förut, men jag drar den igen:
Vi hade ett lag i marathonstafetten för sisådär 15 år sedan. Nämnda tidningen Jogging var en av sponsorerna och deras namn stod på nummerlappen. När en av löparna i vårt lag kom till Stadion inför st
Jag har berättat det här förut, men jag drar den igen:
Vi hade ett lag i marathonstafetten för sisådär 15 år sedan. Nämnda tidningen Jogging var en av sponsorerna och deras namn stod på nummerlappen. När en av löparna i vårt lag kom till Stadion inför st
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 19:59Jag joggar alltid men reggar det som löpning.
Jag joggar alltid men reggar det som löpning.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 20:30enkelt.
Joggare = aldrig sprungit en tävling/motionslopp och kommer aldrig göra det.
Löpare = har sprungit en tävling/motionslopp och gör det årligen, alltid med önskan om att va några sekunder snabbare!
Springer gör alla vi andra som pendlar lite fra
enkelt.
Joggare = aldrig sprungit en tävling/motionslopp och kommer aldrig göra det.
Löpare = har sprungit en tävling/motionslopp och gör det årligen, alltid med önskan om att va några sekunder snabbare!
Springer gör alla vi andra som pendlar lite fra
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 20:34En löpare håller högre hastighet än gångare.
En löpare håller högre hastighet än gångare.
Quote from ellen olsson on 2 October 2010, 20:38En löpare ligger väl stilla på bordet?
En löpare ligger väl stilla på bordet?