Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningen frågor om löpning.
You need to log in to create posts and topics.

Förut fanns det en tidning som hette JOGGING och som handlade om löpning..???....Å så fanns det en som hette LÖPNING å som handlade om jogging...(Nääää...nu djävlar ljuger jag så att jag tror mig själv...hehe..?!).
Själv definierar jag numera jogging/stre

Annan definition: Jogging=mjukisbyxor, löpning=tights.

"Jogging eller löpning, är det verkligen någon som bryr sig vad man kallar det för? Det viktigaste är ändå att man tränar"

Tydligen så är det många som bryr sig >.< Vilket du ser i denna tråden. Själv tycker jag bara om att slänga ur mig saker, behöver i

Joggade gjorde folk på 80-talet.

JAG reggar jogging när jag ger mig ut och SPRINGER, men enligt de flesta kriterierna i den här tråden (springe i tights, räknar sekunderna och tycker själv att jag har ett driv i steget 😉 ) så är det tydligen löpning jag ägnar mig åt. *hepp!*

Vilken tur

Jag har berättat det här förut, men jag drar den igen:

Vi hade ett lag i marathonstafetten för sisådär 15 år sedan. Nämnda tidningen Jogging var en av sponsorerna och deras namn stod på nummerlappen. När en av löparna i vårt lag kom till Stadion inför st

Jag joggar alltid men reggar det som löpning.

enkelt.

Joggare = aldrig sprungit en tävling/motionslopp och kommer aldrig göra det.

Löpare = har sprungit en tävling/motionslopp och gör det årligen, alltid med önskan om att va några sekunder snabbare!

Springer gör alla vi andra som pendlar lite fra

En löpare håller högre hastighet än gångare.

En löpare ligger väl stilla på bordet?