Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn intim fråga
You need to log in to create posts and topics.

""Vad det gäller männen så har jag tidigare hört att ni inte behöver bli sterila, men att man inte är lika fertil som icke-cyklister"
5 barn på 20 år
20 vättern på 20 år Smiley"

- statistik berör aldrig alla 🙂 Bra jobbat!
Sedan kan man ju alltid vara

Var en runda på Sportex i Malmö denna dag. De hade den där typen av sadlar som har en skåra jämsmed sadelns riktning och även ett hål i mitten (om det var en Specialized kollade jag aldrig). En sån får det nog bli, vad det lider. 400 spänn är som hittat!

Jeg vet ikke om en blir steril av sykling, men jeg har to sykkel bekante som er blevet skilte fra sin "bedre" halvdel.
De trøtnade på at killen altid var ute og trampad, eller på treningsleier et eller annet sted, mens hun passet avkommet.

De valgte h

För sig de blev tjejer allihopa .... kanske hade sadeln konstigt inställt (#)

---
Jeg vet ikke om en blir steril av sykling, men jeg har to sykkel bekante som er blevet skilte fra sin "bedre" halvdel.
---

Va? Vad hände? Vurpade de? Kunde man inte rädda något av cykeln?

"Det är ingen myt, jag HAR 5 barn! "

Men tänk vad många barn du haft om du _inte_ cyklat! 😉

Eller kanske fler killar? Hur höga accelerationer blir det när du cyklar förresten? hur var det nu igen, piloter får fler döttrar än genomsnittet pga ....

Hoho @ LingLing! 🙂

Voltaren is da shit….

Körde min första 10-milarunda/motionslopp förra året med en tub Voltaren som bästa kompis. Fungerade bra. Inget ont söder om polcirkeln. (t+)

Har med milen (150 mil senare) dock blivit/fått tåligare akterpanel varför Voltarenen har

Med stor risk att bli påhoppad av alla som kör helnäck under cykelbrallan så kan jag säga att jag alltid har trosor på mig under. Dels för att jag tycker det är snuskigt att sitta direkt på vaderingen, och dels för att hålla Fiffi i styr (jag vill inte ve

Tja, det är ditt underliv och du är inte min flickvän. Jag lider inte, men tycker förty det är snuskigt och ohygieniskt,