Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 19:01HV är bara femton mil?
HV är bara femton mil?
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 19:02Nej, det lär inte ta 100 timmar.
Ens för mig.
Nej, det lär inte ta 100 timmar.
Ens för mig.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 20:25Når en liten kommentar før m.g.p.
Alle sykkelbukser som selges de siste 3-4 årene er allerede innpregnert med et antibaktrielt stoff. (triklosan ??? )
Nina: Om det er av hygeiniske grunder at du bruker underbukser under sykkelbuksene, så er ikke det
Når en liten kommentar før m.g.p.
Alle sykkelbukser som selges de siste 3-4 årene er allerede innpregnert med et antibaktrielt stoff. (triklosan ??? )
Nina: Om det er av hygeiniske grunder at du bruker underbukser under sykkelbuksene, så er ikke det
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 20:40Intressant tråd! Har tidigare sökt efter liknande funderingar.
Vad det gäller männen så har jag tidigare hört att ni inte behöver bli sterila, men att man inte är lika fertil som icke-cyklister.
Domningar hör nog till för båda könen.
själv har jag in
Intressant tråd! Har tidigare sökt efter liknande funderingar.
Vad det gäller männen så har jag tidigare hört att ni inte behöver bli sterila, men att man inte är lika fertil som icke-cyklister.
Domningar hör nog till för båda könen.
själv har jag in
Quote from Jonas Täng on 29 May 2010, 20:58Specialized damsadlar som varit uppe till diskussion tidigare i tråden är redan "utskurna". Vaselin på alla delar av kroppen där hud kan skava mot hud brukar hjälpa till när man ska styra undan från skavsår.
Cyklade min första vätternrunda med trosor un
Specialized damsadlar som varit uppe till diskussion tidigare i tråden är redan "utskurna". Vaselin på alla delar av kroppen där hud kan skava mot hud brukar hjälpa till när man ska styra undan från skavsår.
Cyklade min första vätternrunda med trosor un
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:19När jag köpte min nya cykel kom den med en Selle Italia Filante sadel. Cyklade en timme och hade ingen känsel i familjelyckan i en vecka efteråt. Då krävde min fru att jag måste skaffa en annan sadel! Jag provade ett par stycken på CykelCity och fastnade
När jag köpte min nya cykel kom den med en Selle Italia Filante sadel. Cyklade en timme och hade ingen känsel i familjelyckan i en vecka efteråt. Då krävde min fru att jag måste skaffa en annan sadel! Jag provade ett par stycken på CykelCity och fastnade
Quote from Lena O on 29 May 2010, 21:36"Vad det gäller männen så har jag tidigare läst att ni inte behöver bli sterila, men att man inte är lika fertil som icke-cyklister"
5 barn på 20 år
20 vättern på 20 år 😉
"Vad det gäller männen så har jag tidigare läst att ni inte behöver bli sterila, men att man inte är lika fertil som icke-cyklister"
5 barn på 20 år
20 vättern på 20 år 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:38Cycle Plus (engelsk tidning) hade en artikel om detta för ett par månader sedan.
Det är en myt.
Cycle Plus (engelsk tidning) hade en artikel om detta för ett par månader sedan.
Det är en myt.
Quote from Lena O on 29 May 2010, 21:42Det är ingen myt, jag HAR 5 barn!
😉
Det är ingen myt, jag HAR 5 barn!
😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 22:00Jag menade tvärtom. Det är en myt att cyklisterna blir impotenta eller sterila.
Du bara bekräftar tidningens tes.
Jag menade tvärtom. Det är en myt att cyklisterna blir impotenta eller sterila.
Du bara bekräftar tidningens tes.