Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn intim fråga
You need to log in to create posts and topics.

HV är bara femton mil?

Nej, det lär inte ta 100 timmar.

Ens för mig.

Når en liten kommentar før m.g.p.

Alle sykkelbukser som selges de siste 3-4 årene er allerede innpregnert med et antibaktrielt stoff. (triklosan ??? )

Nina: Om det er av hygeiniske grunder at du bruker underbukser under sykkelbuksene, så er ikke det

Intressant tråd! Har tidigare sökt efter liknande funderingar.

Vad det gäller männen så har jag tidigare hört att ni inte behöver bli sterila, men att man inte är lika fertil som icke-cyklister.

Domningar hör nog till för båda könen.

själv har jag in

Specialized damsadlar som varit uppe till diskussion tidigare i tråden är redan "utskurna". Vaselin på alla delar av kroppen där hud kan skava mot hud brukar hjälpa till när man ska styra undan från skavsår.

Cyklade min första vätternrunda med trosor un

När jag köpte min nya cykel kom den med en Selle Italia Filante sadel. Cyklade en timme och hade ingen känsel i familjelyckan i en vecka efteråt. Då krävde min fru att jag måste skaffa en annan sadel! Jag provade ett par stycken på CykelCity och fastnade

"Vad det gäller männen så har jag tidigare läst att ni inte behöver bli sterila, men att man inte är lika fertil som icke-cyklister"
5 barn på 20 år
20 vättern på 20 år 😉

Cycle Plus (engelsk tidning) hade en artikel om detta för ett par månader sedan.

Det är en myt.

Det är ingen myt, jag HAR 5 barn!

😉

Jag menade tvärtom. Det är en myt att cyklisterna blir impotenta eller sterila.

Du bara bekräftar tidningens tes.