Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Idag var jag på gymmet. Skulle boxas, men sprang lite på löpbandet innan passet. Bredvid mej sprang en tjej som jag känner lite flyktigt från träningen. Hon är ingen löpare, men springer lite grand ibland på löpbandet.

När hon sprang såg det fruktansvärt

😀
Mycket bra gjort av dig!!!

Ännu en person som som har insett tjusningen med att springa. All cred till dig!

Underbart Fia Lotta!

Jag har inget annat att säga! Helt underbart (L)

Fia-Lotta, bra jobbat! Och fantastiskt bra av tjejen du tipsade. Sådant är kul att höra.

Härligt!! (H:) Det är så skönt när folk vågar ge en tips, jag önskar fler vore sådana!

Förresten, här i Halmstad skiner solen från en blå himmel :o) Bara en liten parentes 😉

Faktiskt borde gymmen ställa upp med lite löpskolning till banden. Herregud vilka stilar man ser där! Ibland vill jag gripa in men är inte lika framåt som Fia-Lotta. En riktigt god gärning.

Tack! 😀 Jag är fortfarande helt salig när jag tänker på hur sjukt lycklig hon var.

Det är nervöst att ta steget att ge tips, men jag kände henne ju liiiite och trodde hon skulle ta det på rätt sätt. Däremot tipsar jag ogärna killar om jag inte känner do

Det var bra och modigt gjort, Fia-Lotta! (t+)

Det var schysst gjort! Inte ofta man kan få respons på tips eller annat man ger till någon på det viset du fick. Kul!

Bra att du tipsade, det är många som behöver det.(t+)

Så här i sommartider är ett bra tips att springa barfota på gräsmattan, som när dom var barn. Då får du ett bra steg automatiskt.