Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack snälla ni - vad gulliga ni är! (L)

Jaaa, det var så himla lätt egentligen och hon blev så himla tacksam och glad så när jag tänker efter undrar jag varför man inte gjort det tidigare - gett tips allså. (#)

Lingling: Boxning är superkul! Perfekt att

Jag vet, jag sitter och är avis, älskar boxpass ... ska se om jag kan få till ngt pass i helgen eller nästa vecka ... idag vilar jag och imorgon fyller maken år 🙂

Härligt Fia-Lotta!!!

Jag tycker om när folk hjälper varandra. Jag har själv lärt mig mycket av andra på Piggelino/Funbeat även om inga förändringar skett så fort...

Fortsätt hjälpa andra - det är det vi är till för!

Nämen gud vad roligt! För oss, för dig Fia-Lotta (dagens hjälte), och inte minst för henne!! Det lär väl inte ta många veckor tills hon dyker upp här - för jag antar att hon nu kommer bombardera dig med frågor i fortsättningen 🙂

Börje: Hennes löpstil var så brutalt eländig så det är inte så konstigt att det blev en sån skillnad. 🙂

Fredrika: Hon lär nog fråga vidare och det får hon så gärna göra. 🙂 Hon fortsatte faktiskt i bastun redan och då hakade en tjej till på och ville

Dubbelpost...

Har tänkt på en sak:

Finns det löpband som mäter hur mycket man belastar löpbandet i varje steg?

Det borde väl rimligtvis vara så att ju högre belastning på löpbandet, desto mer energi plöjs ner i maskinen och desto mindre energi blir över till att fly

Vilken vardagshjälte du är, mer sånt! (t+) Gudarna ska veta att det är många där ute som skulle behöva lite tekniktips.

Man blir verkligen glad av att läsa om det, och jag kan förstå att både du och tjejen på gymet gick som på moln efteråt.

"Finns det löpband som mäter hur mycket man belastar löpbandet i varje steg?

På nåt sätt måste väl dagens löpband fungera så, eller varför ska man annars knappa in vikt i löpdatorn? Nån vetenskapsman/kvinna som vet?

Jag tror (men vet inte) att inknappningen av vikt sker för att bandet bättre ska kunna uppskatta kcal förbrukningen.