Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 23:44Snarare borde det väl vara så att man slapp knappa in vikt om löpbandet kunde mäta belastningen, alltså väga än om man stod still!
Snarare borde det väl vara så att man slapp knappa in vikt om löpbandet kunde mäta belastningen, alltså väga än om man stod still!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 08:54Så sant Emelie! Fast på en del maskiner kommer det automatiskt upp 68 som jag väger när jag står på bandet, men det är kanske default? Kcal-beräkning - är det nåt viktigt?
En annan löpbandsfråga är vad det är för geni som satt en stor röd nödstoppsknapp
Så sant Emelie! Fast på en del maskiner kommer det automatiskt upp 68 som jag väger när jag står på bandet, men det är kanske default? Kcal-beräkning - är det nåt viktigt?
En annan löpbandsfråga är vad det är för geni som satt en stor röd nödstoppsknapp
Quote from mårten jansson on 20 May 2008, 21:45Fast om du någon gång skulle fastna i maskinen eller något så skulle du nog vilja att den stora röda knappen var lättåtkomlig 🙂
Fast om du någon gång skulle fastna i maskinen eller något så skulle du nog vilja att den stora röda knappen var lättåtkomlig 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 15:00om man har problem att få till en löpstil som fungerar så tycker jag verkligen att ni erfarna ska ta mod till er och iaf fråga om man är intresserad av att pröva nått nytt i löpstilsväg..
är ju själv nybörjare och känner att jag gärna tagit emot lite ti
om man har problem att få till en löpstil som fungerar så tycker jag verkligen att ni erfarna ska ta mod till er och iaf fråga om man är intresserad av att pröva nått nytt i löpstilsväg..
är ju själv nybörjare och känner att jag gärna tagit emot lite ti