Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 14:21Känns bra att vara tipsare.
Känns bra att vara tipsare.
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 14:34Bra gjort Fia-Lotta, ytterligare ett får till flocken! (t+)
Bra gjort Fia-Lotta, ytterligare ett får till flocken! (t+)
Quote from Lena Bjerlöw on 16 May 2008, 14:57Schysst gjort Fia-Lotta! Det är inte så lätt att veta hur man bäst springer utan att slösa en massa energi. Kul att det gick så bra för henne sen! bra vågat av dig! Mer tips åt folket! 🙂
Schysst gjort Fia-Lotta! Det är inte så lätt att veta hur man bäst springer utan att slösa en massa energi. Kul att det gick så bra för henne sen! bra vågat av dig! Mer tips åt folket! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 16:28Snyggt gjort Fia-Lotta!! (t+) (t+) (t+)
Snyggt gjort Fia-Lotta!! (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 16:29Åååå vilken UNDERBAR upplevelse!!!
Bra att du vågade - nu ska vi andra försöka va lika modiga oxå! Jag är livrädd att det ska tas på fel sätt. Vågar bara tipsa folk när det är jag som är ledare (och det har jag varit två gånger bara).
Åååå vilken UNDERBAR upplevelse!!!
Bra att du vågade - nu ska vi andra försöka va lika modiga oxå! Jag är livrädd att det ska tas på fel sätt. Vågar bara tipsa folk när det är jag som är ledare (och det har jag varit två gånger bara).
Quote from Jan Lundquist on 16 May 2008, 16:41Kanonbra Fia-Lotta!!
Kanonbra Fia-Lotta!!
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 16:43Bra gjort! (t+) (t+)
Bra gjort! (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 16:54Blev nästan lite kär i dig Fia-Lotta. Starkt.
Och du, om du ser att mitt löpsteg ser lite konstigt ut så är det bara att säga till och inte få ont i nervösan.(H:)
Blev nästan lite kär i dig Fia-Lotta. Starkt.
Och du, om du ser att mitt löpsteg ser lite konstigt ut så är det bara att säga till och inte få ont i nervösan.
(H:)
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 16:57Glömde skriva att jag ju fick gåshud och började bubbelskratta när jag läste din berättelse Fia-Lotta! Det värmde att läsa!
Glömde skriva att jag ju fick gåshud och började bubbelskratta när jag läste din berättelse Fia-Lotta! Det värmde att läsa!
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 17:49(t+) till dig Fia-Lotta!
Boxas låter härligt f ö!
(t+) till dig Fia-Lotta!
Boxas låter härligt f ö!