Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:34Solcellsladdare är min gissning.
Solcellsladdare är min gissning.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:42Det står ju att det är för att ladda mobilen/mp3-spelaren. En sån vill jag ha! Hoppas dock det är nån annan lösningen än solceller dom klurat fram.
Det står ju att det är för att ladda mobilen/mp3-spelaren. En sån vill jag ha! Hoppas dock det är nån annan lösningen än solceller dom klurat fram.
Quote from Urban Nilsson on 20 September 2009, 20:46Arro Barro registrerade sitt medlemskap idag. Hoppas att det verkligen ÄR en skolundersökning då.
Arro Barro registrerade sitt medlemskap idag. Hoppas att det verkligen ÄR en skolundersökning då.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:51Jag hoppas att det är ett större företag i bakgrunden som kan ta fram den där laddaren på ett halvår 😉
Jag hoppas att det är ett större företag i bakgrunden som kan ta fram den där laddaren på ett halvår 😉
Quote from Urban Nilsson on 20 September 2009, 20:55Då tycker jag att det är ett dj*vligt snålt företag som inte har råd med en riktig undersökning.
Då tycker jag att det är ett dj*vligt snålt företag som inte har råd med en riktig undersökning.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:32jaha, behöver inte ladda de där prylarna på varenda plats i världen
jaha, behöver inte ladda de där prylarna på varenda plats i världen
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:39Daniel: ja det utesluter nog större företag.
Daniel: ja det utesluter nog större företag.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:42skulle själv aldrig orka släpa med mig "mer" skit än vad jag redan har med mig. Pulsklocka + diverse sensorer samt ibland en löpryggsäck är allt jag klarar av 😉
/en som inte är vän av mer tillbehör.
skulle själv aldrig orka släpa med mig "mer" skit än vad jag redan har med mig. Pulsklocka + diverse sensorer samt ibland en löpryggsäck är allt jag klarar av 😉
/en som inte är vän av mer tillbehör.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 23:17Det är säkert en solcellsdriven pannlampa. För att klara vikten ½ kg slopar man batteripacken och kör direkt från solcellerna till dioderna.
Det är säkert en solcellsdriven pannlampa. För att klara vikten ½ kg slopar man batteripacken och kör direkt från solcellerna till dioderna.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 23:19Tord: :D:D
Tord: :D:D