Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 07:13Done 🙂
Done 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 10:27(t+) klart
(t+) klart
Quote from Camilla Höög on 21 September 2009, 10:57Eftersom jag aldrig haft problem att min "mobil/iPod etc." får slut på kraft när jag är ute och tränar så känns det onödigt att bära med sig en extra pryl som fixar ett problem som jag inte har 🙂
Iofs så har batteriet tagit slut i GPS-klockan (Forerunn
Eftersom jag aldrig haft problem att min "mobil/iPod etc." får slut på kraft när jag är ute och tränar så känns det onödigt att bära med sig en extra pryl som fixar ett problem som jag inte har 🙂
Iofs så har batteriet tagit slut i GPS-klockan (Forerunn
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 11:39Istället skulle jag vilja ha ett system som genererar elektricitet direkt från matsmältningssystemet! Två små sladdar ut ur naveln bara, en svart och en röd...
Istället skulle jag vilja ha ett system som genererar elektricitet direkt från matsmältningssystemet! Två små sladdar ut ur naveln bara, en svart och en röd...
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 12:55Klart.
Klart.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 14:01Nu har jag med fyllt i.
Nu har jag med fyllt i.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 15:05Verkligen en märklig undersökning som gör att man undrar vad det är för projektarbete i skolan de håller på med. Bakgrundsinformationen kring undersökningen är ju bristfällig.
Verkligen en märklig undersökning som gör att man undrar vad det är för projektarbete i skolan de håller på med. Bakgrundsinformationen kring undersökningen är ju bristfällig.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 15:26Underhållande på ett underligt sätt. Talar vi om modern elektronik här? Nåt som väger ett halvkilo bör väl rimligtvis innehålla minst en vev av nåt slag, och kanske även kugghjul i mässing...
Underhållande på ett underligt sätt. Talar vi om modern elektronik här? Nåt som väger ett halvkilo bör väl rimligtvis innehålla minst en vev av nåt slag, och kanske även kugghjul i mässing...
Quote from Urban Nilsson on 21 September 2009, 16:07Nån slags rörelsegeneratort kanske?
Nån slags rörelsegeneratort kanske?
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 18:25Det finns väl ficklampor man kan skaka några sekunder så lyser LED lampan i 5 min. Liknande sådan skakning bör man väl kunna få från ett lamt dåligt löpsteg? 🙂
Det är nog mer för fjällvandring och liknande som jag skulle vilja ha en sådan generator. F
Det finns väl ficklampor man kan skaka några sekunder så lyser LED lampan i 5 min. Liknande sådan skakning bör man väl kunna få från ett lamt dåligt löpsteg? 🙂
Det är nog mer för fjällvandring och liknande som jag skulle vilja ha en sådan generator. F