Quote from Camilla Höög on 21 September 2009, 18:39Nu har användaren raderat sitt konto...det var mysko från början till slut.
Nu har användaren raderat sitt konto...det var mysko från början till slut.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 19:35-Joo, skumt. Det är andra gången nån uppträder under pseudonymen "n/a n/a" för att sen utgå ur sortimentet. Samma?
-Joo, skumt. Det är andra gången nån uppträder under pseudonymen "n/a n/a" för att sen utgå ur sortimentet. Samma?
Quote from Camilla Höög on 21 September 2009, 19:55När nån raderar sitt konto så blir det automatiskt "n/a n/a" som namn på användaren.
När nån raderar sitt konto så blir det automatiskt "n/a n/a" som namn på användaren.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 20:16OK. (-Bra betyg för FB att man inte ser fler n/a n/a!)
OK. (-Bra betyg för FB att man inte ser fler n/a n/a!)
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 21:32"Skulle du kunna tänka dig att använda en produkt som väger ett halvt kilo extra men som kan ladda din mobil/iPod etc?"
Uppbyggnaden av ovanstående mening får min hjärna att gå i baklås, på samma sätt som då den funderar kring universums oändlighet.
"..
"Skulle du kunna tänka dig att använda en produkt som väger ett halvt kilo extra men som kan ladda din mobil/iPod etc?"
Uppbyggnaden av ovanstående mening får min hjärna att gå i baklås, på samma sätt som då den funderar kring universums oändlighet.
"..
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 21:47(t+) Klart
(t+) Klart
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 22:11Jag kommer plötsligt ihåg att när min yngsta son läste på gymnasiet så hade dom en massa sådana här enkäter för sig för att spåna kring uppfinningar, entreprenad och nyvinningar på det ena å det andra fältet. Resultatet i lite mera konkret form visade man
Jag kommer plötsligt ihåg att när min yngsta son läste på gymnasiet så hade dom en massa sådana här enkäter för sig för att spåna kring uppfinningar, entreprenad och nyvinningar på det ena å det andra fältet. Resultatet i lite mera konkret form visade man
Quote from Elias Engqvist on 21 September 2009, 22:43Kjell, han har redan avregistrerat sig från funbeat - det är därför det står n/a n/a
Kjell, han har redan avregistrerat sig från funbeat - det är därför det står n/a n/a
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 23:12Ja men visst kan han gå in och läsa vad han ställt till med...det kan väl alla????:-(
Ja men visst kan han gå in och läsa vad han ställt till med...det kan väl alla????:-(
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 08:10Nej, personen ifråga vill endast göra reklam för sin undersökning och var inte intresserad av dialog. Men visst vore det kul med lite feedback från den anonyma personen som tack för att vi besvärade oss att svara på frårna.
Nej, personen ifråga vill endast göra reklam för sin undersökning och var inte intresserad av dialog. Men visst vore det kul med lite feedback från den anonyma personen som tack för att vi besvärade oss att svara på frårna.