Quote from ellen olsson on 14 August 2012, 11:49Lite lustigt att ESK bifogar så många exempel på att det inte föreligger någon risk för sammanblandning...
Lite lustigt att ESK bifogar så många exempel på att det inte föreligger någon risk för sammanblandning...
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 12:10Annars har de ingen chans att få igenom ansökan. Eller så var det för att skaffa sig en position att sammanblandning föreligger. Då får de en grund för att motsätta sig "Malmöklassikern".
Men vad vet jag.....egentligen? Ska bli kul att se hur det hela sl
Annars har de ingen chans att få igenom ansökan. Eller så var det för att skaffa sig en position att sammanblandning föreligger. Då får de en grund för att motsätta sig "Malmöklassikern".
Men vad vet jag.....egentligen? Ska bli kul att se hur det hela sl
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 14:22"Naturligtvis är PRVs beslut oberoende av vem som söker. Det intressanta med vem som söker är att det visar lite vem som hotar och vem som känner sig hotad."
Precis. Jag har åtminstone ingen lust att stödja en organisation som hotar andra organisationer
"Naturligtvis är PRVs beslut oberoende av vem som söker. Det intressanta med vem som söker är att det visar lite vem som hotar och vem som känner sig hotad."
Precis. Jag har åtminstone ingen lust att stödja en organisation som hotar andra organisationer
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 14:32@Petter Du kanske ska meddela ESK det, så ser de att deras agerande får även kanske oväntade och oönskade effekter.
@Petter Du kanske ska meddela ESK det, så ser de att deras agerande får även kanske oväntade och oönskade effekter.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 14:46Its all about the $$$
Its all about the $$$
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 14:59Ja, och?
Ja, och?
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 15:19Och, ja!?
Och, ja!?
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 15:28Jag trodde bara du glömt andra delen av ditt inlägg. Att förklara eller på annat sätt möjliggöra för oss andra att förstå vad du vill ha sagt med att påpeka att pengar styr.
Det är ingen hemlighet att pengar styr, pengar är ju ett maktmedel. Mycket skul
Jag trodde bara du glömt andra delen av ditt inlägg. Att förklara eller på annat sätt möjliggöra för oss andra att förstå vad du vill ha sagt med att påpeka att pengar styr.
Det är ingen hemlighet att pengar styr, pengar är ju ett maktmedel. Mycket skul
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 15:51Var så självklart så den "andra" delen kändes överflödig.
Men bra förtydligande komplettering ifrån din sida.
Var så självklart så den "andra" delen kändes överflödig.
Men bra förtydligande komplettering ifrån din sida.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 17:59Om alla går tillbaka till självhushåll och byteshandel så blir det säkert bättre.
Om alla går tillbaka till självhushåll och byteshandel så blir det säkert bättre.