Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 19:48.
.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 03:31Mail skickat till ESK. Hoppas fler också gör det. (kontaktuppgifter finns i länken i första posten)
Såna här saker tar bort alla illusioner från mig om att det är eldsjälar som driver dessa arrangemang utifrån något ideal om folkhälsan. För mig verkar de
Mail skickat till ESK. Hoppas fler också gör det. (kontaktuppgifter finns i länken i första posten)
Såna här saker tar bort alla illusioner från mig om att det är eldsjälar som driver dessa arrangemang utifrån något ideal om folkhälsan. För mig verkar de
Quote from Elias Engqvist on 15 August 2012, 08:23Lasagnen då?
Lasagnen då?
Quote from ellen olsson on 15 August 2012, 09:04Man kan äta betydligt bättre käk till en bråkdel av priset.
Man kan äta betydligt bättre käk till en bråkdel av priset.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 09:14Det känns som något någon borde starta ett uppror mot. En demonstration på Mynttorget kan vara på sin plats.
Det känns som något någon borde starta ett uppror mot. En demonstration på Mynttorget kan vara på sin plats.
Quote from ellen olsson on 15 August 2012, 09:20Petter: De arrangemang som ingår i En Svensk Klassiker har inte drivits av ideellt arbetande eldsjälar på många år, möjligen med undantag för Engelbrektsloppet. Vasaloppet, Vätternrundan och Lidingöloppet har nog jobbat hårdare med att "bygga varumärket"
Petter: De arrangemang som ingår i En Svensk Klassiker har inte drivits av ideellt arbetande eldsjälar på många år, möjligen med undantag för Engelbrektsloppet. Vasaloppet, Vätternrundan och Lidingöloppet har nog jobbat hårdare med att "bygga varumärket"
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 12:57Förstår verkligen inte problemet med att ESK, VL, VR, VS och LL är vinstdrivande. För det första är det upp till var och en att berömma om arret är värt pengarna, helt oberoende av denna varumärkesfråga. Dels ger ju vinsterna möjligheter att investera i j
Förstår verkligen inte problemet med att ESK, VL, VR, VS och LL är vinstdrivande. För det första är det upp till var och en att berömma om arret är värt pengarna, helt oberoende av denna varumärkesfråga. Dels ger ju vinsterna möjligheter att investera i j
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 15:27Nu är ju I-strategi AB inte en ideell organisation utan ett vinstdrivande företag.
Jag tycker inte det är särskilt långsökt att ESK tycker att I-strategi AB försöker använda det varumärke ESK har använt massor med pengar för att bygga upp.
Finns det någ
Nu är ju I-strategi AB inte en ideell organisation utan ett vinstdrivande företag.
Jag tycker inte det är särskilt långsökt att ESK tycker att I-strategi AB försöker använda det varumärke ESK har använt massor med pengar för att bygga upp.
Finns det någ
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 15:50Jag kan inte annat att hålla med Karl i ifrågasättandet kring varför man vill använda sig av namnet Malmöklassikern (eller Göteborgsklassikern, eller Vilken-annan-stad-som-helstKlassikern för den delen) om det inte handlar om att slå mynt av konceptet En
Jag kan inte annat att hålla med Karl i ifrågasättandet kring varför man vill använda sig av namnet Malmöklassikern (eller Göteborgsklassikern, eller Vilken-annan-stad-som-helstKlassikern för den delen) om det inte handlar om att slå mynt av konceptet En
Quote from ellen olsson on 15 August 2012, 15:50Bl.a. av pedagogiska skäl. Om det heter "Malmöklassikern" så kan de flesta förstå hur det ungefärliga upplägget ser ut ganska snabbt. Det är inte fallet om det skulle heta t.ex. "Malmöspecialaren" eller "Malmötjoffet".
Bl.a. av pedagogiska skäl. Om det heter "Malmöklassikern" så kan de flesta förstå hur det ungefärliga upplägget ser ut ganska snabbt. Det är inte fallet om det skulle heta t.ex. "Malmöspecialaren" eller "Malmötjoffet".