Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 09:49Evely vad bra att du ha sprungit,det är inte dumt
Evely vad bra att du ha sprungit,det är inte dumt
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 15:24Tjena.
Det är så att jag har sprungit en del, men nu på slutet så har jag fått ont i knäna.
Det gör ont lite under knäskålen när jag sätter i foten och det gör mest ot när jag springer nedför.
Jag har slutat springa asfalt sedan några veckor tillbaks, men
Tjena.
Det är så att jag har sprungit en del, men nu på slutet så har jag fått ont i knäna.
Det gör ont lite under knäskålen när jag sätter i foten och det gör mest ot när jag springer nedför.
Jag har slutat springa asfalt sedan några veckor tillbaks, men
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:35Härligt Evely (t+)
Jag gläds med Dig (H)
Härligt Evely (t+)
Jag gläds med Dig (H)
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 18:59Jag ska fråga min instruktör på måndag vad de kan vara att jag få så ont i knäna,de bara knakar när man gör knäböj antingen är de brosk eller vätska i knäna
Jag ska fråga min instruktör på måndag vad de kan vara att jag få så ont i knäna,de bara knakar när man gör knäböj antingen är de brosk eller vätska i knäna
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 19:39Fredrik: Hopparknä? Googla på det och jämför....
Fredrik: Hopparknä? Googla på det och jämför....
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 23:00ÄNTLIGEN känns det som det är på rätt väg! Nu har jag så SAKTA börjat jogga igen efter problem först med benhinnorna och sedan med ryggen i sommar. Jag har fått god hjälp med startprogram här på FB och i kväll var jag ute och testade Gammliaskogen i Umeå
ÄNTLIGEN känns det som det är på rätt väg! Nu har jag så SAKTA börjat jogga igen efter problem först med benhinnorna och sedan med ryggen i sommar. Jag har fått god hjälp med startprogram här på FB och i kväll var jag ute och testade Gammliaskogen i Umeå
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 10:32Härligt Harald. Kul att du är tillbaka, även på FB. (t+)
Härligt Harald. Kul att du är tillbaka, även på FB. (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 25 September 2008, 15:27Grattis Harald och välkommen tillbaka
Grattis Harald och välkommen tillbaka
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 20:17Tack så mycket. Ja det känns himla kul!
Skall bli spännande att se om jag kan hålla mig i skinnet och öka sakta (H)
Tack så mycket. Ja det känns himla kul!
Skall bli spännande att se om jag kan hålla mig i skinnet och öka sakta (H)
Quote from Bjarne Lewin on 26 September 2008, 01:27I övermorgon springer jag Tjejlidingö 🙂
I övermorgon springer jag Tjejlidingö 🙂